søndag 5. februar 2012

Forandring fryder........:))

 

Hi Hi..så skulle det ikke gå et helt døgn før det ble forandring på plasseringen 
av vimpelen:))
Var jo fornøyd på et vis når den hang på sengegavlen, men den sa 
liksom ikke " pang" der, ble mere sånn " jeg er her"....... hihi, så når 
jeg våknet i dag kom den opp på stueveggen:))

 

Og nå er jeg 100% fornøyd:)
Hylla over er av samme type planke som jeg har til sengegavl, og på
benken under ligger det en tøypose som er sydd av et annet kjøkkenhåndkle fra Kid
som jeg oppbevarer ekstra lys i - litt matching her:o))

 

Synes det er fint å blande " sølv & glamour" 
sammen med det røffe:)

 

Joda, nå er jeg sååååååå fornøyd!:))
Kjøpmannsdisken som en gang i sin tid var furu har blitt beiset/lakket sortbrun
for noen år siden....og for en god stund siden ble den slipt helt ned
og påført et lag med hvit lasur.

Lasuren blandet jeg selv med 1 del maling til 10 deler vann i et syltetøyglass:)
og svuitsjet på lasuren litt her og der:))

Håndtakene i skuffene er tatt av fra oppbevaringsesker som "ikke" trengte
de mere og ble skrudd på her:)
eller jeg synes de ble mye tøffere å ha de her:o)) 

 

I kveld har jeg planer om å ligge på sofaen med en god bok:))
 " French Country" som jeg fikk i posten for en stund siden, men som jeg ikke
har fått sett så mye i enda......
.....men den planen kan jo fort snu seg:o))

ØNSKER DERE EN FIN SØNDAGSKVELD !!

7 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Såg du hadde rukket å forandre når jeg fikk postet den forrige kommentaren. Vimpelen var fin der, ja;) Det er nok ikke lenge før en ny er på plass på sengegavlen, for du er jo nesten raskere enn lynet!!

Jeanette sa...

herlige bilder....nå skal jeg se litt mer på bloggen din:-)

Anne sa...

hei Janne !
Nå var det faktisk en stund siden jeg hadde fått titta innom deg..
Jeg gir meg ende over..raskere enn lynet ..ja det var en utmerket betegnelse på deg !
Det blir jo en avhandling dersom jeg skal kommentere alt ..så derfor sier jeg rett og slett FANTASTISK!!!
og du som ikke trodde du kunne sy vimpler..du kan jo ta imot bestilling..
Klem Anne

Tildemor sa...

Heihei!

Så fint du har pyntet, med kul vimpel og levende lys!
Sukk! Kan ikke ha særlig mye levende lys jeg...har klatrepus og 3 kaniner løse...

Men, men; det er jo egne valg, så jeg må bare leve med konsekvensene;)

Jeg håper du og dine koser dere maks med pynten, synes det ble riktig så fint!!

Helgehilsen fra Tildemor;)

Daisys home sa...

Ja dette ble knallfint Janne :)
Du forandrer stadig og er så enig med deg i at det er flott å blande Glam med det rustikke:)
Fine de vimplene du lager:)
Kanskje du har ideer å komme med for en oppfriskning av den nye sengegavelen som jeg måtte ta ibruk.Den fulgte jo med senga...har sikkert sett den inne på netthandelen...og ja, ble faktisk kjempefornøyd med den. I og med at det er reulering på hodet på sengen så må medfølgende gavel brukes. Denne er jo i samme stoff som sengen. Men ble skuffet over at den ikke var høyere, det hadde vært finere å sett til d..:)

Får vel se å få "pynta" litt på den etter hvert kanskje:)
Ha ei fin kreativ Uke:)
Klem sissel

Gårdsjenta sa...

Det ble veldig fint der :) Flotte bilder :)

Håper du fikk lest mye :)

Krommes lykke Harriet sa...

Heisan! du har virkelig all grunn til å være fornøyd. Vimplene er saa flott til kjoepmannsdisken din. Nydelige . farge du har faat paa disken. Ha ei herlig ny bloggukeHjerteklem til deg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...