mandag 20. februar 2012

Fotoramme med herlige vintage bilder....

 

I dag hadde jeg egentlig et kabeltrommel prosjekt......og var godt i gang, men
så begynte det å regne å blåse og det fristet lite med å stå ute.......så da
gikk jeg over til prosjekt 2 nede på hobbyrommet:))

Idèen kom fykende med knottene jeg kjøpte her om dagen:o))
- og den gikk ut på å lage ei fotoramme med årstidene og med et par knagger på:))

 

Ei hylle og rammer fra min sorte periode ble funnet frem fra kjelleren.........
- vasket og vasket med salmiakk, så pusse og pusse for så å vaske igjen:o))

 

Og så male male male 4 strøk:))

 

Fant frem bildene jeg ville bruke som minnet meg om årstidene og passet
på at 2 av de matchet knottene med den herlige grønnfargen:o)))
Bildene i glass og ramme ble limt på "hylla" og to av knottene skrudd fast...

 

Til slutt gikk jeg over det hele med pussemaskinen for å  slite det ut litt:o))
Og her står den............ batteridrillen som er kobinert pussemaskin gikk tom for strøm
så nå står den til lading........

Skruen på knottene er saget av med baufilen, 4 hull er boret til skruer for oppheng
og de skruene skal gjenom møbelknotter ( de du banker inn i møblene)
 for at den skal komme litt ut fra veggen.........
fordi atte....veggen er fra 1952 og buler litt hihi:))
 
Men det får bli i morra.........nå tar jeg kvelden og skal ha meg
en tur rundt i blogglandia:))

Ha en fin fin kveld dere!

21 kommentarer:

Janne sa...

Flinka! :))

Dronninghuset sa...

flott.
spent på å se det endelige resultatet...


klem TOVE

Marits Hverdagsgleder sa...

Å kjære deg så flott! Jammen er du kreativ! Helt nydelig!

Marits Hverdagsgleder sa...

Å kjære deg så flott! Jammen er du kreativ! Helt nydelig!

Marits Hverdagsgleder sa...

Å kjære deg så flott! Jammen er du kreativ! Helt nydelig!

Christine sa...

Stiligt.

Edny sine puslerier sa...

Jeg blir så glad hver gang jeg ser at det er et nytt innlegg fra deg;) Ideene og produktene dine er bare helt supre! Herlig veggpryd;)

Edny sine puslerier sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wood and rose sa...

Virkelig vakkert bildeoppheng. Klem Grethe

Tovepia sa...

Sier det igjen, du er et oppkomme av flotte ideer!!

Pigekammeret sa...

Så smukt ... Sikke en fin idé ...
Du er bare så kreativ ...
Kram fra Dorthe - Pigekammeret

Anne sa...

Knallfin..helt min smak denne..
Den grønnfargen på knottene er bare så nydelig !
Natti!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Herre jeremias så fint det ble !!!

Er så happy i dag :))
Har en bekjent som jobber hos BKK og sendte han en melding å går for å høre om han visste hvor jeg kunne få tak i kabeltrommler, og hvet du hva ???
Han skal skaffe meg 2 stk i nær fremtid :)))) Jeg har bare plass til en trommel i stuen nå, men i løpet av vår/sommer skal stuen bli større, så da får jeg plass til to :)))
Gleder meg !!!

Klemmer er sendt din vei
Klem // Heidi

Karinsfoto sa...

Det var supert Janne. Megalekkert spør du meg.
Ha en toppers dag.
Karin

LadyLaLaura sa...

Ååå så nydelig!! Jeg vil også ha sånn :) du er den mest kreative personen jeg vet om! ja jeg hiver på en flinkeste også på den :)
Nå har jeg fått fotostudioet i hus, og holder på og flytter rundt på saker og ting.. er ikke helt sikker på hvor jeg skal sette det opp. Skulle hatt et stoort rom for meg selv :)
Gleder meg til å se ditt neste prosjekt! Ha ei fortsatt super uke! Klem

Turid sa...

Råfint er min beskrivelse - stilen din passe mæ helt...belte ideen din rundt interiørbladene er testa ut , noe lignende grønnfarge som disse knottene har - er kjøpt inn ...skal brukes på div. her i strikketur hjemmet. Publiseres etterhvert. Ha en flott dag!

Monica sa...

Hei på deg.
Så flott!!! Jammen er du kreativ og flink ;))
Ønsker deg en riktig fin fin tirsdag.
Klem, Monica

Bente`s Hobbyrom sa...

Griselekkert , jeg blir så imponert over ideene dine :O) Jeg koser meg med bloggen din og alle dine krumspring , klem fra Bente :O)

vår lille verden sa...

Helt utrolig og klare og komme på noe sånt!
Så utrolig lekkert det ble!:))
Det er designeren sin det!!
klem

hvitefjer sa...

Sååå flott det ble,sukk. Lekker lekker.... Du er utrolig flink:))

Ha en fiin dag.
Klem

Ingvild sa...

Kjempefint! Veldig god ide!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...