lørdag 18. februar 2012

Gamle belter og interiørblader.........

 

Innimellom alt og ingenting driver jeg å sorterer og
 leser litt i gamle interiørblader ....
- og prøver å finne en fin plass til de beste:o))

 

Her er to stabler ferdig sortert og bindt sammen av gamle belter som ikke
er i bruk lengere:)
Idèen fant jeg i et av bladene, men da var det knyttet et fint
blondestoff rundt........noe jeg ikke hadde:))

 

Dette nevnte jeg til en arbeidskollega........og hun kom på idèen
med å bruke gamle belter:)

 
 
 Nå pynter de opp på tv benken i stua:))
På brettet ved siden av har Exito (en av kattene) sin faste soveplass:o)

 

Sent i gårkveld ble jeg ferdig med en stabel til:))
- og bilde ble tatt på morraen, før det ble noe form for dagslys........
ja, for i dag har vi tåke og litt regn i lufta...

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN LØRDAG !! 
 

14 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Det var jo kjempesmart da, så kom beltene til nytte også :)
Ha en fin lørdag!

Jorunns hobbyblogg sa...

oj, det var jo helt genialt, og så pent :-)

god lørdag til deg og!

Jorunn

Havfruen sa...

Smart:)) JEg har en skuff full av belter:)
Tøff lampe under her å:)
Ha en fin lørdag, klem fra meg:)

hill`s interiørblogg sa...

Dette var en god ide på gjenbruk av beltene...
Skikkelig dekorativt ble det også.
Ha en fin lørdag.
Klem fra Hill-Iren

Eli's lille rede sa...

Enda en genial idè! Ble kjempefint og dekorativt! Ha en fin lørdag!

Klem fra Eli:)

vår lille verden sa...

Superfint,så genialt:))
Nyt lørdagen..
klem

Turid sa...

Det der va jo luuuuurt - må sjekke om æ har noen fine belta - da... ha ei super fin fastelavens helg!

Dronninghuset sa...

SÅ FLOTT OG SÅ VAKRE BELTER DA. NESTEN SOM SMYKKER ;-) GOD IDE!
FIN LØRDAG TIL DEG,

KLEM TOVE

Drømmehuset mitt sa...

Så fint det ble:) Utrolig god ide.
Vi flyttet for ett år siden og da kastet jeg dessverre mange belter:( Hvis ikke skulle jeg jammen gjort det samme.

Finfin lørdag videre.

Klem

Arlens boblebad sa...

Kjempefint, og det beste er å kunne bruke noe som ikke blir brukt ellers, som ser fint ut.
Herlig!
Kl fra meg

Bente sa...

Wow, så fint det var. Kjempelurt og dekorativt.

Klem Bente

Tante Titti sa...

Så lekkert, dekorativt og et utrolig smart påfunn!
En fortsatt fin fin helg til deg!!
KLÆMM!!

Anne sa...

Så smart da !!
Fint ble der også..beltene er jo altfor fine til å bli liggende ubrukt.
God fastelavenssøndag til deg ..her er det snøstorm og innekos.
Klem Anne

Krommes lykke sa...

Velkommen som følger til bloggen min. Sitte underlaget passet så godt til puten! Har du strikket puten selv?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...