torsdag 16. februar 2012

Kabeltrommel og ny hest:))

 

Se på denne herligheten jeg har fått i hus:))
Sist mandag fikk jeg en telefon fra en kamerat til sønnen som sier: Jeg har en presang til deg"
Og jeg: Oi Oi Oi, er det en kabeltrommel ?:)
- jeg har jo nevnt det noen ganger til han at jeg ønsker meg kabeltromler:))
( han jobber i bransjen)

Nå har den stått til tørk i yttergangen fordi det var en del
 snø her og der på den........

 

Når jeg så størrelsen tenkte jeg at den blir til nytt hjørnebord:)
Åpningen mot vinduet har irritert meg littegrann......og trommelen er 80cm i diameter:))
perfekt med andre ord:o))

 

I går på jobb (Skeidar Vågsbygd) hørte jeg denne nydelige hesten knegget og knegget fordi
den visste at når jeg oppdaget den ville den garantert bli med meg hjem:))
- og den fikk rett, for jeg med kabeltrommel ferskt i minne fant
 ut at den ville bli knallfin på trommelen:)

 

Synes det er fint å blande sølv, glass sammen
 med det rustikke..........

 

Det ble såååååååå fint og jeg er sååååååå fornøyd:)

 

Det kunne ikke ha passet bedre i hjørnet her:) og etter jeg skrudde på hjul
kom det opp i den perfekte høyde også:))

Ville ha vasket vinduene og dillet litt mer, men plutselig er klokka blitt
for mye og det er min arbeidskveld.........så nå må jeg løpe......:o)))

HA EN FIN FIN KVELD!!! 

16 kommentarer:

Marit sa...

så bra at du ble fornøyd! Nesten synd å "gjemme" den bort i hjørnet da... Koselig hest!

Edny sine puslerier sa...

Såå artig og annerledes hjørnebord!Forstår godt at hesten fikk bli med deg hjem;) Der kan den både nyte utsikten og sole seg i alles beundring;)

hill`s interiørblogg sa...

Så bra den trommelen ble i sofahjørnet ditt. Hesten passet perfekt til. Kjempefint. Min trommel er nok snødd ned, så blir nok vår før den blir tatt i bruk.
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Arlens boblebad sa...

Herlig!
Klem

lineslilleplass sa...

Kjempe fint bord, trur e må på jakt snart :-) Hesten var supersøt også.
Go helg!!
Klem i fra Line

Janne i Fagerlia sa...

Åååå dette ble lekkert!

Wood and rose sa...

Jeg elsker mine kabeltromler i forskjellige størrelser, så jeg forstår deg virkelig. Det tok tid før jeg fikk mine i hus, for gubben var noget skeptisk. men når de først kom, så kommer jeg nok neppe til å hive de ut på det første. Det er noe med det røffe og rustikke, som jeg bare digger. Hesten er fint, foresten. Klem Grethe

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Såå heldig du var da :)))
Jeg har så lyst på trommelbord til hjørnebors som du viser her og en større til hagebord !!
Nå måå jeg vist gjøre alvor av å spørre en bekjent som jobber i BKK !!!
Hesten passe perfekt !!
Grattis med nytt i stuen :)))

Klem // Heidi

vår lille verden sa...

Så heldig du er!Jeg er herved Misunnelig..
Har lyst på en stor kabeltrommel
til kjøkkenet,håper det dukker opp etterhvert..
Nydelig pyntet med ny hest:)
Klem

Turid sa...

Råstilig vil æ si- har en stor trommel på terassen - fikk den i høst , så æ har jo ikke fått "dilla" så mye med den ....har akkurat funnet ut at æ faktisk er eier av to små tromler -- har en plan ....må spare på hemmeligheten litt....
Oppdager plutselig at det er innlegg under her , som æ ikke har fått me mæ- kjempe tøft og for ei smart løsning og dekorativt!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

LEKKER!!! Kjempefin, både trommelen og hesten! Perfekt størrelse på trommelen, de største blir fort for store synes jeg. Jeg ønsker meg også en slik, jeg vil ha den midt i gangen som avlastningsbord. Heldige deg!! Klem

Eli's lille rede sa...

Så heldig du er! Bordet ble jo kjempefint, og den hesten var så søt at jeg kanskje må på Skeidar en tur.

Klem fra Eli:)

Janne sa...

Kjempetøff trommel, digga all trykket på den, jeg:)
Har en stooor kabeltrommel nede i kjelleren som venter på våren, den skal bli et bord! Gleder meg til å vise... ;))

Klem Janne:)

Bente sa...

Å, den var kjempefin. Ferdig med skrift. Heldig du var.

Klem Bente

Torill sa...

Kan det gjøres bedre - fantastisk morsomt og stilig :) GOD HELG til deg og dine . jeg er som alltid stum av beundring for dine idèer :))
Klemmer fra Torill

lavendel mio sa...

Wow, trommelen var rålekker!!!
Og den hesten var også sååå fiiin:)
Go helg, klem Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...