tirsdag 14. februar 2012

Mens malingen tørker............

 

.............. Teller jeg på knappene:o))

Ja, noe må en jo finne på i stille stunder...........Holder på med et knallmoro
prosjekt, men er i skrivende stund veldig usikker på om det blir like
fint som det jeg "bygde i hue":))

Vel, tilbake til tellinga......eller sorteringa er vel rette ordet..
Har en del tomme chilisaus flasker stående, og i dag ble en av de til ny
oppbevaring for knapper:)

 

Jeg begynte å sortere for noen dager siden da jeg lagde en nålepute og 
oppbevaring til knapper av et syltetøglass........men fant ut at jeg har for lite knapper:))
så en slank nusselig flaske passer nok bedre:)
I min første flaske er det de sorte og grå knappene som fikk sin plass.....

 

" etiketten" med gammel skrift er klippet ut av en gammel bok og limt på.
men det går også bra å søle litt kaffe på for å gjøre det gammelt:))
 
Vinkorken er litt for liten til åpningen, så her har jeg litt hamptau rundt:)
Jeg kjøpte en pose med vinkorker på Europris for mange år siden
i forbindelse med noe konfirmasjons kreativiteter:o))) og de kommer stadig til nytte:)

Nå tenker jeg at det er tid for 2. strøk på prosjektet mitt:))

 

Må bare pusse litt først..........:))
Er det noen som har en idè hva dette skal bli ?

Resultatet skal dere få se i morra - uansett om det blir bra eller ei:))

Ha en fin fin kveld! 
 
 
 

8 kommentarer:

Anette sa...

Synes nesten det kunne se ut som en spark :) Men det er det sikkert ikke! :)

Edny sine puslerier sa...

Lurt å ha knapper i flaske, for da er det bare å rulle rundt og studere for å finne den rette;)
Synst maleprosjektet ligner på en stol, men tar sikkert feil..
Ha en fin kveld;)

Tovepia sa...

Måtte lese meg opp litt og beundret dine flotte krakker under her, og leste om en tøff sønn også..
Hva dette blir, nei si det, jeg venter til i morgen:O))
Ha en super kveld, klem;)

vår lille verden sa...

Så dekorativt og smart:)
Nope har ingen peiling men gleder meg til og se i morra!
klem

Arlens boblebad sa...

Nei, men venter i spenning:)
Klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Lurt med knappene da. Synes det ser ut som en stol jeg også, men...

LadyLaLaura sa...

Jeg ser ikke hva det skal bli, så det blir spennende å se i morgen hva det er du holder på med :)
Så bra at du er friskmeldt! Ingenting er bedre enn det. Tusen takk for koselig kommentar hos meg :) setter stor pris på det.
Ha en kjempefin uke du også! God natt og sov godt :) klem i fleng

Daisys home sa...

Så masse spennende som har skjedd her hos deg siden sist:)
Du er jammen flink til å ha kreative prosjekter på gang hele tiden:)
Den veggen du viste i et tidligere innlegg ble kjempeflott, me like:))
Aner ikke hva dette skal bli ... venter i spenning :)
Klem Sissel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...