onsdag 15. februar 2012

Nytt prosjekt ferdig:)))

 

Ja, her må en jo bare leve opp til sertifikatet sitt:o))

 
Vel......... Dette prosjektet er noe jeg begynte å fundere på sist sommer.........eller
ikke akkurat dette da, men noe lignende. 
Men fikk aldri tak i det perfekte spisebord med de perfekte bein som jeg ville
ha til konsollbord:)) så da måtte jeg bygge et selv av noen værbitte planker som nå står
i den smale gangen......

Men idèen om å dele et bord har liksom festet seg i hue.......så da jeg pusset
opp datarommet til sønnen ble dette salongbordet kastet ut:))

 

I går ble det delt i to:))
Jeg ville som jeg alltid vil gjøre det selv........ med håndsagen........men mannen var
for rask på labben, så han styrte og ordnet og delte bordet med den
elektriske saga:))

Men jeg fikk iallefall kose meg med malingen da:))

 

Ble ferdig i gårkveld og prøvde å dille det til litt:)
Men det er jo sånn at nye ting å tang må liksom gå seg til........

 

Begge halvdelene av bordet er satt oppå verandre og skrudd fast til veggen
med vinkel........som jeg måtte lage selv:o))
Jeg hadde ikke flere vinkler igjen, så da tok jeg bare å klippet av litt av
patentbåndet og bøyde det til:))

 

Jeg ble veldig fornøyd med resultatet og nå har jeg fått ekstra oppbevaringsplass
til ting å tang på mitt hobbyrom - som snart flyter over av ting:))

 
 
  Kjempebra reol dette:))

 

Innimellom malestrøkene på min nye reol lagde jeg flere flasker
til knappene.....av chilisausflasker:)

I dag skal jeg på jobb... yoouuuhuuuu:o))
Har gått sykemeldt siden oktober, men nå er jeg mer enn klar til en siste innspurt:)
Siste innspurt fordi arbeidsplassen min som er Skeidar Vågsbygd har bestemt
at de skal legge ned og siste åpningsdag er visst 4. april.....
Ledelsen slapp bomben i januar og nå blir det bare oppsigelsestiden (3 mnd) igjen.
Jeg har vært ansatt der i 12 år, så dette blir utrolig trist..men men.

Jeg får vel begynne å se meg rundt om etter en ny arbeidsplass......og kansje
legge ved selvbyggersertifikatet i søknaden hihi :o)))

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN DAG !! 
 

17 kommentarer:

vår lille verden sa...

Huff da så trist,rart med det når man har jobbet på samme sted i så mange år..Men når det er sagt tror jeg det ordner seg for deg!Du er jo kreativiteten selv!
Hallo dette er jp bare helt rått!
klem

Bente`s Hobbyrom sa...

Jommenimeg :O) Hadde vært moro å være inni hodet ditt et par dager hihi. Stilig reol du har fått deg og flott at gubben tok saga for da slapp du å slite deg helt ut :O) Så trist med den jobben , men er helt sikker på at på en snæpp har du ordnet deg en ny kreativ plass å jobbe på , klem fra Bente :O)

Monica sa...

Herlighet, for en GENIAL ide!!! Knallfint og utrolig praktisk!! Du er så utrolig FLINK!! :)

Tovepia sa...

Så smart pg flott, du er virkelig en skikkelig selvbygger, og jeg synes virkelig sertifikatet må være med i en jobbsøknad!!
Kos dæ hele dagen videre, klæm;)

Pernille Ulrikke sa...

Så kreativt!! Jeg trenger ett nytt salongbord og vurderer nesten hver eneste dag om jeg skal gjøre det selv, fikk jaggu ett lite spark i rumpen nå! Bare å sette igang med planleggingen

Alba Linea sa...

wow! looks sooo much better in white! you did a great job. have a creative week! di
;0)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Så stilig, og veldig kreativt. Likte godt flaskene til knapper, det var smart gjenbruk! Ser vi har noen av de samme interessene ja...legger meg til følger, og velkommen inn til meg og se mitt europallbord! Ha en fin dag!

Veronica sa...

Nei har du sett!!! Hvor genial er ikke du!!! Jeg går og venter på det riktige konsollbordet eller kommoden til gangen min. Kanskje jeg bare må sette på meg krativiteshjelmen istedet for å se i alle mulige møbelblader....

Veronica :-)

Igi sa...

Så lurt! Bordet ble kjempe fint!
Klem

Christine sa...

Åh fy så kjedeligt da. Og du som e akkurat komt deg i jobb igjen. Eg ska te legen i mårå og høra ka han seie. Her e formen opp og ner, ein dag god og neste dag 3 skritt tebake. Så blir spennande og høra i mårå. Uansett så ska eg vær klar te sesongen på Plantasjen.

Eg håpa du finne noe og gjør på fra 4 april, med den kreativiteten din.

Klemmer sendes sørover.

Bente sa...

Så flott det bordet ble. Du er jo kreativiteten selv, du.

Ha en fin kveld

Klem Bente

LadyLaLaura sa...

Så stilig!! Genial, flink og kreativ! Jepp! Det er du :) hver gang jeg leser et innlegg på bloggen din, så kommer det: " åå så smart" eller " guri meg så fint det der ble da" eller "WOW" det er typisk utbrudd som høres hjemme hos meg når jeg leser bloggen din hihihi
Flinke flinke du! Stå på videre! Jeg vet du kommer til å finne på noe lurt når du skal slutte i jobben.
Gleder meg til ditt neste innlegg :) Ha en kjempefin kveld videre! klem fra meg

Anita sa...

Så mye fint! Kreativ og spennende blogg ;) Anita

Fru Føreland sa...

Så utrolig genialt;D Kjempetøft ble det!

Ha en finfin onsdagskveld!

Arlens boblebad sa...

DEt var jo superlurt!
Det finnes jo nok av sånne bord gratis på finn.
Denne iden kommer til å legge seg på minne her...
Lykke til med jobbsøking,
det burde ikke være noe problem for deg å få jobb,
men er litt bekymret for at du ikke blir så mye på bloggen da...

Klem

Janne i Fagerlia sa...

Konsollbordet ble en fin og praktisk sak. Jeg har også gjort noe lignende. Pc-bordet mitt er også en bord som er delt i to, og som deretter er malt hvitt.

salige lavendel sa...

Det var da en utrolig artig og kreativ måte å bruke et bord på =) KJedelig med jobben din. Håper du finner noe annet du kan trives like godt med. Selvbygger sertifikatet kommer sikkert godt med det, det viser jo at man er litt nevenyttig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...