søndag 5. februar 2012

Plan A og B i skjønn forening.......

 

..........Og her er plan B under arbeid:))
En liten vimpelrekke med tekst ble laget i gårkveld - selv om plan A ble vellykket:)

 

Plan A var og lage et heklehjerte på døren til bad/wc, en idè jeg fant hos
Hun forklarte det så enkelt, at jeg ville forsøke dette:))
- men utålmodig som jeg er syntes jeg det holdt med 2 omganger:o))

Jeg heklet først fastmasker rundt og så en omgang med staver:)
Synes det ble bra jeg:o)

 

Og her henger plan A og B i skjønn forening:))
Teksten " bad " er malt med vanlig interiørmaling for vegg 07:))

 

Det beste er å bruke en litt tykk ståltråd som en har nogenlunde kontroll på:)
- og som lett kan formes til et hjerte......
Denne kveilen kjøpte jeg på Biltema for en billig penge:o))

Snøen laver ned og mannen er ute å gå tur med snøfresen:)
- og jeg sitter godt inne i varmen med kaffe og blogger hihi:)

HA EN FIN SØNDAG !!

7 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så herlig inspirasjon. Vimplene er kjempefine, og hjertet er bare så søtt. Så kreativ du er:))
Holder selv på å syr vimpler. Bruker rester av gamle kjoler, skjørt osv. Har aldri prøvd meg på vimpler før, men synes de er gøy å sy.

Ønsker deg en finfin søndag:)
Klem Marianne

dagens interiør sa...

HAHA! Jeg leste "bad" som i you are bad... studentsskade siden alle fagene mine går på engelsk. haha :) det var litt moro!

Tovepia sa...

Kjempe!! Biltema er en annen butikk som har alt:O))
Nyt søndagen, gruer til å komme hjem til snømåking..
Klem;)

Hulda sa...

Så stilige vimpler du har laget. Både denne lille, og den du har på sengegavlen. Stilig at du har brukt tekstil fra kid. Flott med bokstavtrykket på.

hvitefjer sa...

Så utrolig flotte de var:) Inspirerende.

Ønsker deg en herlig kreativ søndag
(",)

Igi sa...

Så fine vimpler du har laget den siste tiden!!
Klem

Edny sine puslerier sa...

Så fine vimpler du lager! Og å kombinere det med hjerte på døren var kjempetøft. Så annerledes hjertet ditt ble. Røffere enn mitt, som er med dollete.

Takk for at du linket til meg;)
Og takk for tipset med Biltema. Nå fikk jeg lyst til å lage et nytt;)

Tror det hadde blitt fint med lysere vimpler på sengegavlen.

Ha ei fin og inspirerende blogguke!
Klem fra Edny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...