onsdag 22. februar 2012

Plutselig ble det en " lavendelpose "

 

Vintage bilder er bare såååå herlige, og i " ledige stunder" googler jeg for
gratis nedlasting av slike:)
Kan jo alltids brukes til noe.............

I dag fikk jeg idèen med å printe ut og stryke på stoff:)
Var innom Kid for å sjekke " stoffbeholdningen" og var griseheldig:) med å 
finne noen lyse løpere med 40% rabatt:o)

 

Griseheldig var jeg også med printingen:)))
Var innom en bokhandler for å spørre etter sånn spesial papir til å stryke med...
- og der kostet det 240 kr!!
På Biltema koster det 119, men de holder til på andre siden av byen........
Men så plutselig kom jeg på at jeg hadde slike ark liggende hihi:))
så jeg på leting............

 

Arkene fant jeg, men........så var det å finne ut hvilken vei de skulle 
inn i printeren.............
Klippet ut et av motivene og fant en liten stoffrest 
for å teste ut dette..
Og det funket!!! Jeg ble egentlig sååå overrasket over å få det til
ved første forsøk at dette gjorde mersmak:o))

Hadde jeg visst at jeg ville få det til så hadde jeg nok planlagt litt mer
på hvor jeg skulle stryke på dette bilde:))

 

Men med den lille prøvebiten av et stoff ble det akkurat en
liten og herlig lavendelpose:))

Jeg har mange små lavendelbuketter liggende i skuffer og skap som
jeg plukket inn i sommer/høst, så tenker det blir flere slike poser etterhvert for
nå vet jeg hvordan printeren og arket fungerer:o)))
- og lavendelen dufter fremdeles helt herlig......

HA EN FIN FIN KVELD OG EN FLOTT TORSDAG !!
 

8 kommentarer:

vår lille verden sa...

Og plutselig har du inspirert meg..Gang på gang!
Du er magisk:)Jippijeii for deg!
klem

Anne sa...

Arkene er innkjøpt for lenge siden her,men intet er blitt gjort..
Kanskje dette var det som skulle til.
Supert i alle fall!
klem Anne

Anonym sa...

Hei
Det ble kjempefin,hvor kan du laste ned bilder gratis,har du en adr?
Du har en kjempefin blogg.
Hilsen Gunn

LadyLaLaura sa...

oi dette må jeg prøve :) så nydelig! Hva heter arkene? og hvor laster man ned sånne bilder gratis? Alle tips (med teskje) tas i mot med den aller største takken :) hihi
Ha en superduper dag! Stor klem

Turid sa...

Har jo å sånt utstyr liggende - nydelige poser foresten - det her må prøves ,, så skal æ male har jo en "baby trommel" som venter på maling -skal bare , skal bare ....Du har så mange ideer , som æ å vil prøve atte.....

snødronningen sa...

hei så flott lavendelpose du har lagd,det er alltid kjekt å gå på skattejakt for å lete etter ting man kan ha liggende.ha en kreativ aften,klemmer hege

Tante Titti sa...

Så fint det ble!!
Jeg har også drevet med den type aktiviteter i dag - men kjøpte ferdige stryke merker. Men nå kom jeg på at jeg har også sånn papir, og skriver - men den er ikke koblet opp til pc'n.... Må ringe data-mannen som kan komme å hjelpe meg, for nå ble dette litt akutt kjenner jeg.. ;o)
Kos deg videre med pusleriene - det skal jeg!!
Titti-klæmm!!

ide-puffen sa...

Å for en fin lavendelpose. Herlig lukt som minner om sommer og hage.
Har du prøvd rammelim? Resultatet blir enda mer rustikk og sitter supert på tøy (som også godt kan vaskes)
Hei hopp
Randi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...