fredag 24. februar 2012

Snart tid for å så frø..........

 

.......Og da må en jo ha noe å så de i:))
I gårkveld malte jeg 4 kattematbokser hvite og limte på noen skjønne etiketter
som jeg har printet ut på vanlig ark...
Etikettene er limt på med decoupagelim........ hadde først tenkt å bruke
servietter - derfor ble de malt hvite, da underlaget må være hvitt der
servietten skal være......
Minidrivhus av fotorammer laget jeg i fjor, som du kan se HER om du vil:)

 
Jeg kjøpte for en stund siden knallbillig maling til bl.a. serviett bruk.......
på Biltema. 5 liter for 119 eller 129 kr - husker ikke helt, men den er superbra til
andre ting også:))
Jeg har boret et par hull i hermetikkboksene på baksiden.....sånn at det
ikke blir oversvømmelse når den tid kommer:))

 

I dag lagde jeg to kubbelys.......et med motiv fra servietten og et med et bilde
printet ut på vanlig ark..
Brukte strykejernet for å smelte inn motivet på lyset:)

 

Plutselig er det helg igjen........og min arbeidshelg:) så da vil jeg
ønske dere alle som titter innom en superflott helg!!
 
  

14 kommentarer:

Nennes sa...

Så lekkert og enkelt, dette var lekkert!

Ha en flott helg :)

Arlens boblebad sa...

Er så glad jeg har samlet på mange hermetikkbokser etter å ha fulgt deg, de er litt små da siden det er mais det går i her:)
De er jo bare veldig dekorative i hvit og!
God arbeidshelg!
Klem

EVAS HJEM sa...

Hei.
Så fine de boksene ble Janne.Den hvite malingen og de flotte merkelappene gjorde underverker :)

Ha en flott fredag ettermiddag fra Eva i Kristiansand.

Edny sine puslerier sa...

Bare lekkert! Og siden jeg er ganske ny i bloggverden, har jeg ikke sett det geniale drivhuset ditt før heller! Jeg blir bare mer og mer imponert over din oppfinnsomhet!

rosarose sa...

De boksene var kjempefine! Takk for inspirasjonen! Her var det mange spennende ideer. Sånne lys laget jeg til jul i gave. Fin blogg du har<3 klem fra Lisbeth

Underberget sa...

For noen skjønne bokser du har laget. Her MÅ jo frøene trives:-)

rule sa...

Måtte bare inn å kommentere hvor kreativ jeg synes du er!!! Blir så inspirert...de boksene var helt nydelige!!! Lengter til vår!!! God helg!!! Klem Ruth

Christine sa...

Nå ska eg begynna og ta vare på hermetikkboksane framover, så eg o kan så frø i de.

I dag har eg kjøpt meg muscari og 3 krokuser som eg har planta på terrassen, spylt terrassen og veien utforbi huset vårt, så nå kan vinteren ha seg langt avgårde kåre.

Ha ein super lørdagskveld.

TSAR sa...

Takk for påminnelsen! Nå skal boksene frem i kjøkkenvinduet snart:o)

Tante Titti sa...

Så fine boksene dine ble!!
Og tusen takk for enda flere tips. Gleder meg til å fylle vinduskarmene med spire-krukker!
Titti-klæmm!!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hei! Så kreativt! veldig flott, og vakkert! Lov å kopiere? ha en fin søndag, stor klem!

Hulda sa...

Dette likte jeg veldig godt. Boksene ble jo som tatt ut fra den lekreste interiørbutikk. Du er så flink!

Hummerogkannarifugl sa...

De boksene ble kjempefine. Og alt det andre kreative du har bå denne bloggen, gjett om jeg skal følge den.
Ser ut som vi liker å drive med mye av det samme vi.
Ha ei fin ny uke. Klem Anki

Anonym sa...

Hei.
Vet du hvor du har funnet de tekstene du har printet ut? Kunne veldig godt tenkt meg disse.

Mvh SølviV

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...