søndag 19. februar 2012

Søtt , røft og deilig.........

 

SØTT.....

Her om dagen kjøpte jeg noen skikkelig søte knotter i en herlig dus grønnfarge.....
Som nevnt tidligere skal Skeidar Vågsbygd legge ned og nå er det 
opphørsalg med 30% på alt:))

 

Plutselig kom jeg på at jeg trengte nye knotter til kommode/nattbord på hytta....
- 16 stk rett og slett:)) 
Prisen på disse er i utgangspunktet latterlig......19,90 :o))
og minus % blir det ikke mye igjen:)

De finnes i andre farger og størrelser også til samme pris:))

 

RØFT......

I dag fikk jeg en herlig og røff kabeltrommel i hus......:))
Denne gang var det en kompis til mannen som ordnet den saken......
Den ligger fremdeles på tilhengeren, men det varer nok ikke lenge:o)) for nå
har jeg to like på 70cm i diameter og har en knallbra plan med disse....

 

DEILIG........

I gårkveld heklet jeg dette sitteunderlaget av 12 bestemorsruter:)
100% ull, så da blir det varmt og deilig....

Våknet i dag til nydelig sol fra blå himmel og oppdaget at snøen på
benken var smeltet bort i løpet av helga........og da var det bare å 
koke seg litt kaffe og ut i det fri........:o))

 

Jeg er ikke helt ferdig med sitteunderlaget....har igjen kanten rundt, men jeg
funderer litt på om jeg skal finne noe jeg kan fòre det med...tror jeg har
et eller annet liggende som jeg kan bruke - må bare på leting først, for sist det ble brukt
var for 8 - 9 år siden iallefall:o))

 

Men det funket i dag til frokosten på terrassen........:o))
- som ikke varte så veldig lenge, for vi har en iskald vind susende 
rundt hushjørnet......

ØNSKER DERE ALLE EN NYDELIG SØNDAG !!

OPPDATERING!!!

Puten er fra Kid
Sauseskinn, pledd og servise er fra Skeidar Vågsbygd......
Det er kun sitteunderlaget som jeg har stått for:o))
 
 

12 kommentarer:

Nennes sa...

Så fine bilder :)

Kjempefint sitteunderlag!

Tovepia sa...

Skikkelig søte knotter dette, så godt med slike knallkjøp;)
Flott sitteunderlag, men blir sikkert bedre med noe trekk under..så herlig at du har kunnet sitte ute, her er det windy og kaldt!
Ha en fin søndag videre, klem fra mæ;)

Marits Hverdagsgleder sa...

Fine knotter i fin farge. Opphørssalg er bra! Fine bilder!

Bente`s Hobbyrom sa...

Så herlige knotter og det sitteunderlaget var knallfint da :O) Sikkert lurt å fore det så ikke det trekker i rumpen , hehe . Ha en flott kveld og kos deg masse med dine kreative krumspring :O)Klem fra Bente.

hill`s interiørblogg sa...

Så fine knotter du har fått tak i ... Lekker farge.
Utebildene....åååååååååå som jeg lengter etter våren nå. Fikk sånn vårfølelse av de flotte utebildene dine.
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Havfruen sa...

Utrolig flotte knotter:) Artig med slike varp:)
Herlig bilder...utebildet var lekkert....nå er det kke lenge igjen til utelivet starter..selv om det er snøfokk ute..
Klem fra meg:)

Igi sa...

Så herlige bilder!
Sitteunderlaget blir kjempe fint!
Klem

Karinsfoto sa...

Så stilig pute da Janne.
Og megaherlige pastellknotter.
Slike vil jeg ha å.

Christine sa...

Dei putene va skikkelig tøffe.
Og pastellknottane i den grønn fargen va så flotte.

Tante Titti sa...

Her har vi hatt årets første formiddagskaffe i solveggen i helgen - og resten av helgen har det snødd i bøtter og spann.... Men det ble da iallefall en liten forsmak på hva vi har i vente.
Knottene dine har en nydelig farge, og det sitteunderlaget ditt ble jo helt nydelig!!
Ønsker degen fin fin uke, men mange fine stunder ute på benken din!
KLÆMM!!

Janne sa...

Det så skikkelig herlig ut! Åh, jeg gleder meg til å nyyyyte dager UTE!!!!:)))

Du kan både det ene og det andre du, hekling er du rågo` på, flinka!:)

Klem!

Arlens boblebad sa...

Å så herlige utebilder,
det var skikkelig kupp med de knottene.
Og kjempefin pute og sitteunderlag!
Klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...