onsdag 1. februar 2012

Tovede tøfler.......

 

I går ble jeg den lykkelige eier av disse flotte tøflene:)
Det er Tove med bloggen Tovepia som har vært så snill å lage disse til meg:)) 

Hun lager de skjønneste ting og legger det ut for salg i Tovebua, så ta gjerne
turen innom og se om du finner noe som faller i smak:)

 

Jeg er så glad! og de er en drøm å ha på føttene:)
Jeg er en skikkelig frysepinne, og nå som kuldegradene begynner for alvor
og sette inn, kunne det ikke passet bedre å få de i hus nå:))

Hun har mange lekre farger på tøflene i nettbutikken sin, men " grå " kjerring
som jeg er, måtte jo spørre om det var mulig å få de i grått med hvit kant:))
Å det var ikke noe problem.....
Tusen tusen takk Tove!!

 

Og det nydelige kortet hun la med i pakken.........Fargerikt og flott i en
ellers grå hverdag:))
Jeg fikk også en liten idè når jeg så dette flotte kortet, og det skal dere
få se når datarommet (som jeg pusser opp) er helt ferdig:)

Det tar litt lengere tid med datarommet enn jeg hadde regnet med, men det skyldes at jeg
sloss med en elektrisk stiftemaskin og er tomme for stifter til den andre, så i dag
må jeg ut i kulda å få tak i stifter........

Ha en fin dag dere!
- og husk å ta turen innom Tovebua å se alt det flotte hun lager....

11 kommentarer:

Hulda sa...

Så deilige og varme tøfler du har fått i hus. Nydelig i grått, flott med den rosetten på. :)

Anne sa...

Helt nydelige tøfler og det trengs nå som kulda har slått til.
kunne faktisk tenk meg akkurat sånne..i grått og hvitt..
Må svitsje innom Tovebua nå..
Fin dag i solskinnet til deg!

Linda sa...

Så fine tøfler, de ser ut til å være gode og varme!
Jeg har tidligere kjøpt et par luer hos Tovepia, hun har mye fint :)
Skal inn en tur nå i Tovebua!
Ha en fin dag! Kle godt på deg når du skal ut i kulden ;)

Linda sa...

Hei igjen!
Må også få nevne de fine heklede trekkene hun har til vinflasker. Jeg har kjøpt et par stk, fin til vertinnegaver :)

Eli's lille rede sa...

Så deilige de så ut! Må nok innom Tovepia å kikke litt;) Ha en fin onsdag!

Klem fra Eli:)

Asbjørg sa...

Så fine tøfler,gode og varme er de nok også!Inne hos Tovepia er det mye flott!

Turid sa...

test

Turid sa...

Åhhh kor æ plagdes me å få fortelt deg at æ synes tøflan dine så herlig ut for frosne tær.

Tovepia sa...

Godt å se de er i hus;O)..håper de passet.
Takk for god reklame!!
Gleder meg til å se hva kortet inspirerte til;)
Nyt uka videre, klem fra mæ;)

Hjertedamas blogg sa...

Virkelig snasene tøfler:DDDD Tror nesten de hadde kledd mine undersåtter også. Klem Grethe

Romantikk-takk. sa...

Kjempefine tøfler,hun er så flink. :)) Har bestilt med henne jeg også,hvite med rosa blomster,lekre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...