onsdag 22. februar 2012

Utfordring : Vis meg din Figgjo

 

Frk.Eplegrøts lille hus har en utfordring om å vise en favoritt fra Figgjo..
Da gikk valget mitt på dette herlige fatet.......

 

" Gi oss idag vårt daglige brød "

 

Dette arvet jeg etter min mor for 21 år siden pluss en del 
fruktasjetter og andre fat fra Figgjo, men dette er min favoritt og jeg har 
det i tallerkenhylla på kjøkkenet......måtte bare få det frem i lyset sånn at dere
kan se hvor flott det er:)

Flere herligheter fra Figgjo kan du se hos Frk. Eplegrøts lille hus
 

8 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Et nydelig fat!!! Og så har du så mange vakre katter:) Savner min lille venn som ble 12 år.

Ha en fin dag!
Klem:)

Frøken Loppe sa...

Hei!
Eit nydeleg fat du hadde!!
Artig å sjå alle dei forskjellege Figgjo motiva som dukkar opp :o)
Ynskjer deg ein super dag!

Mary-Anne sa...

nydelig fat :)

Turid sa...

Ok . figgjo utfordring - får se om æ heng mæ på det....et nydelig fat var det jo du hadde ....om æ har et skikkelig gammmelt et , så er det jo litt artig å dele.

Anita sa...

Jeg er også svak for gammelt porselen. Har et sånt lignende fat:) Hyggelig se innom deg, delikat blogg! Anita

Frk.Eplegrøt sa...

Så vakkert :)
Hyggelig at du deltar!

En støvel og en sko sa...

Så fint! Hadde nesten glemt at Figgjo lager/lagde så mye annet fint enn bare serviser.
Skjønner godt at denne er din favoritt :-)
Klem :-)

Brit sa...

Dette var en vakker gammel figgjo skatt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...