fredag 3. februar 2012

Viktig beskjed:)))

 

Husk, det er fredag! hihi:))
Det kan jo skje at jeg surrer med dagene (går sykemeldt)

Men den vil nok bli brukt til andre viktige beskjeder også vil jeg tro:o)
Laget den i formiddag av litt tavle og gjenparten av den avsagde korketavla som
sønnen fikk til datarommet:)
- så tegnestifter kan trykkes inn alle steder der det ikke er krittavle:)
Krittavlen er også andre del til ei som ble saget i to.......den første delen ble
brukt på ei oppslagstavle til hobbyrommet.....
Så er den kledd med restestoff etter sofaen jeg trekte om på datarommet.:)

 

Små perlebokstaver er limt på (fra Nille)

 

Lagde et lite nusselig hjerte av hønsenetting og festet to bitte bitte små
klesklyper på:)
( bilde er tatt med macro objektivet)

 

Krittet har fått plass i en beltestroppe, som jeg klippet av fra en dongeribukse
som jeg laget en veske av:o))

 

Venstre del har fått sort buksestrikk i kryss med herlige kort bak:))
Det ble et kryss for jeg tenkte å ha denne på kjøkkenet til "viktige" brev eller
kort, og krysset minnet meg om en konvolutt:o))
Regninger er noe jeg aldri kommer til å pynte veggene med:)
Litt fordi alle utenom nrk lisensen går direkte i nettbanken, men mest fordi
det forferdelig stygt å se på:o))

Vel vel...... da får jeg finne den perfekte plassen for oppslagstavlen min:))
Den måler 30 x 40 cm så den tar ikke mye plass:o) 

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERDUPER FIN HELG !!

10 kommentarer:

Pigekammeret sa...

Hej Janne

Hvilken smuk opslagstavle du har lavet ... Sikke en god ide ...
Hvor er du kreativ ...
God weekend til dig og dine kære ..

Kram fra Dorthe - Pigekammeret

Helene sa...

Så lekkert!!Du er så utrolig krativ og inspirerende!

Takk for påminnelsen:o)Jeg pleier å surre med dagene selv, når jeg går hjemme om dagene, hi hi!

Kos deg i helga!
Heleneklem;o)

Janne i Fagerlia sa...

En ting er jeg sikker på, du kommer ikke til å bli sykemeldt for manglen de fantasi. Du er et oppkomme av idéer og en stor inspirasjonskilde for oss andre her ute :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Du er bare helt utrolig flink, og ideene dine bare popper opp liksom :))

Men nå er det The Voice
så go fredagsklem herfra, klem Heidi

Janne sa...

Ja, her går jeg hjemme med svangerskapsperm, 2.året på rad...;) så jeg kan fort gå surr! :)

Kjempefin tavle du har laget! :))

Goood helg:)
Klem

Janne:)

Janne sa...

For en nydelig tavle, virkelig en inspirerende blogg:)
Ha en flott helg, og takk for påminnelsen, er også hjemme om dagene i mamma perm, og det er faktisk helt sant, det kan gå i surr av og til:)
klem

mormormonashjørne sa...

Tavlen var superfin. fikk også mye inspirasjon her på bloggen din.

Vil tipse om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com
Fine premier.

Ha en fin fredagskveld.

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Herlig og kreativ tavle, du er bare sååå flink:))
Gratulerer med visning på TV...
Skal stemme på deg:)

Ønsker deg en super helg:)
Klem Marianne

hill`s interiørblogg sa...

Så herlig den tavlen ble...
Du er så kreativ... må bare ta av meg hatten nok en gang over dine kreative evner..

Datarommet til din sønn... wow... for en forvandling. Bare så rålekkert... ble et helt annet rom.
Ønsker deg en riktig god helg..
Klem fra Hill-Iren

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Hei :)
Digger bloggen din !! Du inspirerer meg masse med din kreativitet :)
Akkurat startet blogg og har jo hatt dilla på store og små prosjekter hele livet....
Men endelig er jeg igang , og det er jo kjempegøy !!!
Ha en strålende lørdag !!
Data rommet ble lekkert , dere /du er flinke !!!
Klem Ingrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...