mandag 6. februar 2012

Vimpelrekke med decoupage.........

 

Jeg måtte jo bare prøve om dette ble bra, og det ble knallbra!!:)
Jeg "måtte" jo lage ny vimpelrekke til sengegavlen og helst i noen lyse farger..
Men når jeg hadde klippet og sydd, så fant jeg ut at dette så utrolig kjedelig ut:o))

 

Tenkte " skal jeg skrive tekst på noen av de".......eller kansje male noe...hmm, hmm.
Men ikke har jeg fin håndskrift og maleri passer best på lerret:)) 
så etter å ha vridd hue noen ganger frem og tilbake for å finne på noe - oppdaget
jeg en serviettpakke som minnet meg om sengetøyet:))
Og vips så var jeg igang:))

De rutete serviettene ble limt på med decoupagelim på 4 stk for en test....og det
ble helt superbra:) så da ble det et nytt motiv på 2 andre, resten (5)  ble i det 
lyse stoffet..

 

Hvitt blondebånd ble sydd på øverst.......

 

Dette var vimpelrekka si det, som sa " pang":))
Og nå er jeg 150% fornøyd:o)) - røft og koselig ble det.

ØNSKER DERE ALLE SOM TITTER INNOM EN
NYDELIG MANDAGSKVELD !!

18 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Vimpelrekken din ble kjempetøff... så stilig med de serviettene på stoffet, veldig kreativt!:)

Ønsker deg en flott uke:)
Klem Marianne

Eli's lille rede sa...

SÅ UTROLIG FIIINT!!! Du ga meg enda en idè til soverommet nå, altså. Kommer nok til å herme etter deg, men helt likt blir det ikke, da. Jeg skal lage hodegavl av tapet, og har lurt på hva jeg skal stæsje den med etterpå. Jeg har allerede laget en vimpel av tapetbiter, men decopage har jeg ikke tenkt på. Takk for tipset. Du er så utrolig kreativ! Ha en fin kveld!

Klem fra Eli:)

Arlens boblebad sa...

Digger deg! Og alt du gjør!
Klem fra meg

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Janne :)
Så fin den vimpelrekken ble, som du sier, røft og koselig på en gang :))
Masse nydelige bilder av vakre ting og pynt under her med :)
Har vært litt fraværende på blogger en stund, så jeg har mye å se på framover :))

Fortsatt fin uke til deg
Klem Mette :))

Heims lille verdenshjørne sa...

Herligland så nydelige:D

Ha en fiiin kveld:D

snippen sa...

Superfin!!

Synnøve sa...

Så flotte vimpler du lager:-)
Likte de under her også.

Klem

Caroline sa...

Åååå,blir ganske misunnelig jeg,på den kreativiteten din:)
For noen nydelige vimpelrekker du har laget!!!
Passer alle steder med slike,alt etter mønster,farge og motiv...
Ha en viodere kreativ uke:)
Klem Caroline

Janne sa...

Wow, råbra det ble da! :) Flinka!

Klem fra meg!:)

Janne i Fagerlia sa...

"Råbra"!!!!!

Fru Gullhår sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fru Gullhår sa...

Dette ble knall bra!! Du er helt fantastisk kreativ :D

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Dumpet plutselig over blogen din,og den er makalaus fin,lagt meg til som følger.Du holder på med mye av det eg og prøver meg på til tider,med og uten hell!Serviett på kubbelys gjikk heller dårlig med varme for min del.Brukte teskjei og lys for å feste servietten,tålig bra.Så var det bruk av varmepistol,fikk ikke helt til det.Men strykejern har ikke blitt prøvd enda...Soverrommet,nydelig!
Helsing Quiltegleder Margrethe Jåstad

Linda sa...

Dette ble superfint! :)

Linken din på månedenes monochrome virker ikke. Tenkte ville gjøre deg obs på dette, ...vil jo gjerne se bildet ditt :))

Ha en fin dag videre :)

Edny sine puslerier sa...

Visste jeg det ikke; Denne vimpelrekken kom raskere enn svint! Og noe så perfekt! Jeg tar av meg hatten for din produksjon og kreativitet. Kjempestilig;)

Torunn sa...

Rett og slett kjempeflott :o)

hill`s interiørblogg sa...

Ååååå så rålekker den vimpelrekka ble... For en kreativitet...

Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Anette sa...

Ja det blei skikkelig fint! Passa perfekt til sengetøyet og fargene rundt der :)

Ha en fin kveld :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...