tirsdag 21. februar 2012

Vintage bildene er kommet opp på veggen......

 

........Og her ser dere min patent for å få rammen litt ut fra veggen:))
En møbelknott snudd på hue:o)) og med nyboret hull i......

 

I anledning nye bilder og ramme fikk jeg ryddet litt på pengebordet hihi:)
Dette er det største "veikrysset" i huset og ting å tang blir fort 
slengt i fra seg på dette bordet, i påvente av en
 bedre plass:))

 

Vel, her kom de nye bildene opp:)
Er ikke store veggen, men den midterste panelbordet buler så derfor
måtte jeg fore den ut litt i hjørnene med møbelknottene:o))

 

Synes den passet fint inn her på den smale veggen og grønnfargen
rundt speilet matcher jo litt de to pynteknottene:o))

 

Et søtt hjerte pryder den ene knotten:)
Det laget jeg i høst av eikenøtter tredd inn på en litt tykk ståltråd:)

Kabeltrommel prosjektet er også ferdig og bilder er tatt, men jeg må ta en
nærmere sjekk på de bildene og sikkert redigere litt - er lite med
dagslys der de står:))

ØNSKER DERE ALLE EN HERLIG TIRSDAG !!
OG TUSEN TUSEN TAKK FOR ALLE HYGGELIGE KOMMENTARER
DERE GIR !! 
 

8 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Knallfint !!

vår lille verden sa...

Det passet jo så godt akkurat der:))
klem

Nennes sa...

Så koselig du har det :)

Man tager hva man haver sa...

Dette ble jo såååå fint, flinke, flinke Janne. :) Er så imponert over alt du lager, for en energi og skapergleder.

Klem fra Kari

Marianne Dragon Waagan sa...

Så flott det ble, og riktig så smart å "fore ut" bildet fra veggen med møbelknotter. Tar med meg denne ideen neste gang jeg skal henge opp bilder... takk for at du deler:))

Ønsker deg en finfin tirsdag:)
Klem Marianne

Eli's lille rede sa...

Veeeeldig fint! Flink du!

Klem fra Eli:)

Igi sa...

Så fin ramma ble! Helt utrolig at de er laget av svarte enkle rammer!
passet kjempe godt i den lille kroken.
Klem

Tovepia sa...

Der fant det virkelig sin plass, flotters!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...