søndag 25. mars 2012

Da er vinneren på min give-away trukket:))

 

Det var 73 stk som deltok med
 til sammen 169 lodd........

 

Og vinnerloddet ble nr 39

 

Gratulerer til Dronninghuset !
Send meg adressen din på mail, så skal jeg få sendt gaven i løpet av noen dager...

Velkomstgaven til følger nr 300 som ble Mirjamsdrøm, skal jeg også få sendt over helga.

Tusen takk til dere alle som deltok på give-awayen !
Ny give-away når telleren er i 100.000 eller 350 følgere!!

GOD SØNDAGSKVELD TIL DERE ALLE !!
 

9 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer til heldige vinnarane!!!!
Klem frå Mette♥

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Gratulerer til vinnerene:)

Ønsker deg en flott søndagskveld:)
Klem Marianne

vår lille verden sa...

Gratulerer til de heldige!:)
klem
kathrin

Huldra sa...

Gratulerer så mye til begge vinnerne! :)

God søndag fra Huldra :)

Anne sa...

Gratulerer til de heldige av flotte premier!
Jammen må jeg si at hytta blir fin altså !
Kommer til å bli helt supert..
men det gjør jo alt som du tar i..du er jo bare utrolig !
Nå må jeg ta en titt nedover her, en stund siden sist og jeg vet et er mye å glede seg til.
Super ny uke til deg!
klem Anne

Dronninghuset sa...

OJ, SÅ HELDIG JEG VAR DA! KJEMPEMORO, - BLE VELDIG GLAD JEG! TUSEN TAKK.-)
HAR SENDT DEG MAIL MED ADR.
HA EN FIN UKE.

MASSE HILSENER
TOVE I DRONNINGHUSET ;-)

fru. Lærum sa...

gratulerer til vinnerene!

klem tone

Tante Titti sa...

Gratulerer til heldige vinnere!!
Og en fin fin uke ønskes deg!!
Tittti-klæmm!!

salige lavendel sa...

Gratulerer til vinnerne, det er jammen noen flotte gaver de får! Nyt dagen =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...