mandag 19. mars 2012

Dreams Come True...............

 

Heisann:))

Lørdag ble jeg ferdig med min første hekleveske........og jeg ble så fornøyd at
jeg satte i gang med en til:))
Denne gang i hvitt med litt grønt og en tekst på snei:o))

 

Søndag var vi til Nesland hos svigers og innom hytta vår.........så dagen gikk med til det:))
men i gårkveld heklet jeg ferdig rutene - skrev tekster og printet de ut på strykepapir:)
og i dag strikket jeg bærereima og monterte den....

 

Ble veldig fornøyd nok en gang :o))
3 ruter på hver side har grønt i midten og teksten er bare på den ene siden.
Reimen er strikket i et stykke..

 

Og den er foret med hvitt bomullstoff........

Nå står et lite besøk på jobben for tur.................i morgen er siste åpningsdag
på Skeidar Vågsbygd, så nå blir det rydding og demontering noen dager.........

I dag og i morgen stenger butikken kl 16 og etter stengetid i dag får vi
besøk igjen av en fra HK som skal skrive en repotasje om nedleggingen og prate
med 3 -4 av oss ansatte......

Er veldig trist at butikken legger ned, men nå som det er bestemt og ingen vei tilbake
gleder jeg meg til å få det overstått:))
- og heller komme igang med mine prosjekter på fulltid:o))

DREAMS COME TRUE :))

HA EN FIN FIN MANDAG !! 
 

11 kommentarer:

Gunn sa...

hei:)
kjempelekker veske, du er utrolig kreativ og det smitter!Ha en fin ettermiddag.
hilsen Gunn

Ingrid Louise sa...

Helt superfine vesker!!
Sommerfeeling!!
klm ingrid l

Hulda sa...

Kjempeflott veske! Skjønner godt du er fornøyd med den. Likte så godt detaljen med teksten også. :)

Hummerogkannarifugl sa...

Du er bare såå flink altså. Får til alt du!
Anki

Janne i Fagerlia sa...

Nok en søt veske fra deg. Du skulle hatt din egen lille butikk :)

1001ting sa...

Så søt og sommerlig veske. -du er like kreativ på alle områder.

Marianne Dragon Waagan sa...

Utrolig søt og flott veske... flinke du:))
Selger du noe av det du lager? Kunne tenkt meg en slik veske til sommeren jeg:)

Ønsker deg en glad ny uke, med nye muligheter:)
Klem Marianne

Mine diller sa...

Kjempesøt veske :)

Ønsker deg ei fin og kreativ uke.
Klem

Janne sa...

Så nydelig veske!

Gleder meg til bloggshoppen din!:))

Klem!

Anne N. sa...

Nydelig veske, Janne - ja det er sant at drømmer kan bli virkelig, det er opp til oss selv å gjøre det beste ut av livet :O)
Klem, Anne:)

Monica sa...

Hei på deg.
Så lekker veske, du er veldig flink og kreativ du!
Ønsker deg en riktig fin kveld.
Klem, Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...