lørdag 17. mars 2012

Et lite egg i et lite rede :))

 

Hei å god lørdag!

Jeg holder på med et "lite" garnprosjekt........og i dag er det "verste" ferdig
og alle trådene er festet:))
Har vel egentlig det verste igjen hihi, for det er noe
 jeg aldri har gjort før....

 

Når alle trådene var festet ble det jo en liten haug med tråder til overs.......og det var
da jeg kom på idèen med å bruke de til noe:o))
Jeg "smuldret" de opp og blandet i litt barkesøl fra vedkassen:)

 

Og la et lite søtt egg oppi:)

 

Satt over en glassklokke med kunstig tyttebærlyng rundt:)
Det ble jo litt småkoselig da:)

Nå mens jeg har blogget har det godt med 3 - 4 kopper kaffe.........så nå er
jeg klar for trinn 2 i garnprosjektet mitt........:)
- og regner med hele dagen går til å få det til..........

HA EN FIN FIN LØRDAG DERE !! 
 

4 kommentarer:

Anita sa...

Fasinert er ordet! Nydelig vår- og påskepynt... Hyggelig ha deg som bloggvenn! Jeg har mye å lære ;) Anita

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Jeg venter i spenning på hva det er du bruker dagen på :)))

Nydelig pynt på fatet ditt !!

Klem Heidi

Olea sa...

hei :)
Så søtt det ble! :)
Gleder meg til å få se proskjektet dit!
klem :)

lavendel mio sa...

Wow, så nydelig dekorasjon!!
Blir super inspirert her hos deg:)
Gleder meg til å se mere av det du lager:)
Klem Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...