mandag 5. mars 2012

Fort å veldig galt :))

 

Men får satse på at jeg kansje lærer av mine feil:))
Jeg har kjøpt meg stempelbokstaver og var temmelig gira på å lage noe........
- og sånn fort å galt ble det en lavendelpose:))

 

Teksten ble så som så, men dette er første gang jeg prøver dette:)

Bilde med rufsekant er strykt på et linstoff og så sydd på lavendelposen........
- det jeg glemte var at motivet må følge trådene når en skal rufse det opp noe:))
så rufsekanten ble også litt på snei:o))

 

Men til husbruk funker det meste :o))

 

En ny hermetikkboks har fått "etikett" rundt seg:)
Motivet skulle egentlig være strykemerke, men printeren min speilvendte
motivet automatisk når jeg valgte type papir, så da får en bruke det
til noe annet:o))
Men den feilen har jeg lært av:)) etter å ha ødelagt 3 ark........

Ellers har jeg mange nye idèer, men sitter litt på vent 
til alt av materiell er i hus:o))

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT KVELD !!

9 kommentarer:

Hummerogkannarifugl sa...

Så fine ting du har lagd, gleder meg til å se flere kreativiteter
Anki

mormor sa...

så nydelig en blogg du har;)-mye kreativitet her og mange gode ideer!!!

Janne sa...

Synes det ble kjempefint jeg! Som alltid... ;)) Man lærer så lenge man lever! :)
Gleder meg til å se hva mer du har å by på, Janne:)
Tusen takk for kommentar hos meg, alltid koselig vettu!:))

Goood klem ønskes deg, Janne!
Klem Janne:))

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Nydelig !!
Det er sånn vi lærer det :)
Ha en fin uke
hilsen ingrid

Arlens boblebad sa...

Så gøy!
Gleder meg til å se fortsetelsen!:):)
Klem

vår lille verden sa...

Så lekkert!
Fin kveld til deg også:)
klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så herlig den ble da :)
Hjemmelaget, skal ikke det være litt skjevt da :)))
Øvelse gjør en til mester :)))

Venter spent på dine neste sprell :))
Og er ikke i tvil om at det er noe som inspirerer oss som følger deg :)

Ha en fortsatt fin uke
Klem heidi

fru. Lærum sa...

jeg synes lavendelposen din var bare helt flott, som alt annet du lager :-)

klem tone

Turid sa...

Æ synes du er flink - du får ihvertfall testa ut ting- æ kommer mæ ikke te det -bare vil å vil ...men æ har et prosjekt på gang , som er grunnet me første strøk maling , så der blir nok et endelig resultat snart.... Ha en flott dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...