tirsdag 20. mars 2012

Fra det ene til det andre og tilbake igjen:)))

 

Hei å god kveld!
Ja, som dere vet har det blitt mye hekling på meg i det siste:))) og det har
jeg gjort i dag også, men hobbyrommet mitt har svirret litt vell mye
i bakhue, så jeg måtte ned og prøve å finne det igjen:o))

Slik ser det ut akkurat nå:))
Planen videre er å fjerne alt - sette benkene sammen til en stor, og ut fra veggen
på høyre side..
Den gamle jernsengen flytter til under vinduet, så har jeg en gammel
sjenk som skal stå der senga er nå....

 

Men det tar tid å rydde og sortere........Nå har jeg egentlig bare "kastet" alt
inn på trimrommet (som ikke er kommet i bruk enda) så får jeg ta
ut en og en ting å sette på plass..
Symaskinen står fremdeles koblet til for i dag ble en ny hekleveske ferdig
og den trenger litt bekledning innvendig:o))

 

Denne gang ble vesken i hvitt og grått.......med et nydelig vintage bilde
i hjørne:)

 

Tulipanene som jeg kjøpte før helga er sprunget
 ut og de ble rosa:))

Nei, jeg får vel ta meg en liten tur til
 ned på hobbyrommet........og demontere litt:)

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KVELD !!

12 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Synest hobbyrommet ditt er jo bare helt perfekt!
Og likte aller best den siste vesken du har laget!
For en dame!
Klem

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Herlig stooort rom du har :)
Og vesken ble alldeles nydelig :)
Ha en flott kveld :)

Anette sa...

åå, for en drøm! Hobbyrommet ditt er jo større en stua og kjøkkenet til sammen her. Et sånt et ønsker jeg meg også:)

Fantastisk fint :) Blir sikkert inspirert av å ha et så fint hobbyrom!

Ha en fin kveld :)

Marianne Dragon Waagan sa...

For et flott og stort hobbyrom du har:)
Ønsker meg et slikt et... for tiden må jeg hospitere på køkkenbordet med alle mine syduppeditter...
Lykke til med ommøbleringen:)
Enda en flott veske, flinke du:)

Ønsker deg en flott senkveld:)
Klem Marianne

vår lille verden sa...

For et koselig hobbyrom!Et sånt vil jeg også ha!:)
Veska ble kjempefin:)
klem
kathrin

Gunn sa...

hei
Lekker veske,hvordan strikker du det du har imellom rutene?hvor mang masker?Og det samme med reima?
Ha en fin dag.
Hilsen Gunn

House of Norway sa...

Veska var nydelig!!! Skikkelig vårlig og fin!!! Klem

Janne sa...

Hei Gunn!
Rutene har en fastmaske kant rundt og jeg har bare sydd de sammen - da ser det strikket ut:)
Reimen er strikket på 8 masker frem og tilbake helt rundt.
En pinne rett og andre pinne 1 rett 1 vrang.

Anne N. sa...

Herligste hobbyrommet, heldig du er Janne :O)
Det er ikke mange som kan smykke seg med et slikt rom, her har du plass til utfoldelse og alle dine kreative påfunn.
Gleder meg til å se fortsettelsen i hobbyrommet ditt.
Heklaveskene er nydelige, tenkte nok du ville finne ut Kittyveska når jeg så du heklet den første, hihi. Men hvorfor strikker du håndtaket og kanten rundt, istedet for hekle??? Har du funnet ut at det er en fordel av en el.annen grunn, eller er det tilfeldig at du gjorde det??
Klem, Anne:)

Turid sa...

Kjempesøte vesker og wow for et hobbyrom- så herlig!

Igi sa...

Så heldig du er som har et eget hobbyrom! Synes det ser veldig fint ut som det er. Et koselig og inspirerende rom.For en fart du har på heklenåla! Enda en fin veske fra deg!
Klem

Hummerogkannarifugl sa...

Woow. For ett hobbyrom. Som ei stue jo. Fin fin veske igjen har du også fått til. I dag har det vært havearbeid her i kigården. KLem An

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...