onsdag 7. mars 2012

Fra middagsglass til blomstervase......

 

I dag ble et baby middagsglass til en liten nusselig vase for hvitveis:)
Jeg har laget slike tidligere men da med serviett (decoupage) 
I dag ble det blondestoff og rosett:)

 

Denne rosetten er laget av 3 smale remser på 1 - 3 cm og snurpet
sammen til en "ring".

 

Babyglassene er fine å bruke til små blomster, men selvfølgelig
funker det med syltetøyglass også............:))
- og har du ingen blomster, så er det veldig fint med bare et t-lys oppi:))

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN NYDELIG DAG !!
Her har vi plask regn så det blir en innekosedag:)) 

OPPDATERING !
HVITVEISENE ER KUNSTIGE OG JEG HAR HATT DE I MANGE ÅR:))
MEN HVER VÅR DUKKER DE FREM FRA SKAPET IGJEN..
 
 

13 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Nydelig! Hvitveis? Oj , det er tidlig

Romantikk-takk. sa...

Så utrolig mye nydelig du lager,for en kreativitet,kjempeflott. :))
Ha en fin dag.
Klem fra Mette.

Gårdsjenta sa...

Så fint det ble :)

her er det ikke regn, men sideveis snø som kommer nå.. Best å holde seg inne og fyre..

Janne sa...

Hvitveisene har ligget i skapet siden i fjor:)) så kunstig som det går an å bli:o))

Underberget sa...

Nydelige bilder! Jeg skal prøve å lage slike rosetter etter oppskriften du gav meg:-) Ønsker deg også en fin-fin dag!

Anette sa...

Veldig kreativt:) Og de rosettene er veldig flotte :))

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Janne :)
Så smart å bruke glassene til vase, ble kjempefint med den rosetten å de blondene, du er bare utrolig flink til å finne på ting og tang :))

Nydelige de konfirmasjonskortene under her også, har konfirmant i år som i fjor, men han vil ha slike jeg bestiller med bilde så det er nok bare å glemme slike nostalgiske kort :(

Ønsker deg ei fortsatt fin uke
Klem Mette :))

LadyLaLaura sa...

Åå som jeg gleder meg til hvitveisen kommer :) Jeg fikk 2 hestehov og 2 snøklokker hos min datter i dag, så våren er i anmarsj juuhuuu :)
Tusen takk for alltid så koselige ord som du legger igjen på bloggen min ♥ Setter utrolig stor pris på det! Ønsker deg en kjempefin kveld videre. Stor klem

Tovepia sa...

Har du funnet hvitveis??
Nydelig vase!! Så flott med blonde på, lettere enn heklet trekk!
Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

Tante Titti sa...

Du lager gull av gråstein gang på gang!!
Nydelig liten vase, og så heldig du er som har funnet hvitveis!
Her er det fortsatt alt for mye snø til engang å drømme om den slags.
Titti-klæmm!!

Anne sa...

Flotte rosetter..og jeg sier det igjen..
før jeg får snudd meg rundt har du igjen tryllet fram de mest spennende og nydeligste ting!
Super du !
Håper på bedre vær i morgen.
Klem Anne

Caroline sa...

For en nydelig vase du har tryllet frem!!!
Ble kjenpefint med blondestoff og rosetten på:)
Jeg har og prøvd meg på noen rosetter,hihi;)
Satser på at været er litt bedre imorgen:)
Klem Caroline

sbo sa...

thank you so much. fosbobetr good Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...