tirsdag 13. mars 2012

Frøpose pose :))

 

Ja hvorfor ikke oppbevare frøpakkene i en skjønn liten tøypose:))
Den har plass til en del pakker............
Når jeg lagde denne tenkte jeg mest på frøpakkene med rester i:)) ja, for
det er ikke alltid jeg sår hele pakken:o)

 
Jeg pleier å så litt innendørs..........og litt direkte på vokseplassen, alt etter
hva slags frø jeg har:)

 

Og når den ikke er i bruk kan den pynte opp på knaggen:))
- og kansje en påminnelse om at du har frø du skal så..............

Ellers har jeg et lite maleprosjekt utendørs i dag....har skrubbet og vasket
og nå står det til tørk.......i herlig solskinn:))

HA EN FIN FIN DAG DERE !! 
 

7 kommentarer:

Turid sa...

Så søøøøøøøøøt-mye rart man kan ha i en så søt pose...

Christine sa...

Ja, frue, den oppfinnsomheten din vil ingen ende ta. Med den oppfinnsomheten din motivere du mongen andre o.

Ha ein herlige tirsdag videre.

PS! Vil du senda solå sørover ? E mektig lei av tåka og regn nå. :):)

Caroline sa...

Kjempegod ide!
De frøpose posene dine var jo bare nydelige,å kan jo henges opp hvor som helst!
Så flink du er:)
Spennende med maleprosjekt utendørs:)
Klem Caroline

Anita sa...

Jeg er imponert!!! Fantastiske fine ting du lager :) Klem

♥ Carpe Diem ♥ sa...

For en søt "frøpose" en flott ide.
Det er tiden for frøsåing nå.
jeg er i full gan hihihihi.
Ha ei fin uke i mars :)

Janne sa...

Artig! :))

Kjempefin!

Og deilig er det når man kan jobbe ute med diverse prosjekter!:))
Gleder meg til å se!

Klem Janne:)

Linda sa...

Kjempesøte poser!
Har lest innleggene under her; Så gøy at du kom med i juleboken :) Bloggshop...du...yes! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...