tirsdag 27. mars 2012

Gevinst og ny give-away ( gjettekonkurranse)

 

Seeee!! Jeg var så heldig å vinne på give-awayen til LadyLaLaura for litt siden..
Rett før helga kom pakka i posten - en stor reflektor - JIIIPPPIII:)
Tusen Tusen takk Laura!!
Denne har 5 forskjellige farger å velge i - gull, sølv, sort, hvitt og natur tror jeg det var..
Blir kjempespennende å teste den ut:)

Så tenkte jeg å ha en liten give-away igjen......eller denne gang blir det en
gjettekonkurranse:))
Klarer du å gjette hva jeg skal lage her??

 

Tror jeg brukte barken/never fra 15 - 16 bjørkekubber:o))

 

Limte de sammen på noe............som går greit an å løfte, men det går ikke
å holde rundt dette....
Om det er et stort eller lite prosjekt - er vel øynene som ser:o))

 

For meg var det koselig håndarbeid ute i sola i dag:))
Gjetter du hva det er ??

9 april trekker jeg ut 2 stk - en med forhåpentlig riktig svar og en blandt
de andre som er med..:))
Gaven er en overraskelse:o))

Dere som ikke har egen blogg kan også være med å gjette, bare skriv navn/mailadr.
i kommentarfeltet....

Lykke til alle sammen!!

30 kommentarer:

ela sa...

Låter spännande.Jag gillar björkar och har själv jobbat med rötter från björk. Följer din blogg men har ingen egen.
elainesbild@yahoo.se

"Mira" sa...

Tror du skal lage kurv\ kasse, puff. muligens!!!!?

Det er for varmt til å tenke!
Puh skal ut igjen, luke mere;

Min farfar gikk i tøffler laget av never.

Kos deg i sommervarmen, ikkje sikkert det varer så lenge!

Klem,

vår lille verden sa...

Hmm dette er ikke lett..Kan det være et bilde av never?
Satser på det:)
klem
kathrin
Ps:Før jeg begynte og lese ved det første bildet trodde jeg det var et gigant påskeegg!hihi er det mulig..
Dette går nok ikke min vei men men:))

Tovepia sa...

Tror dette blir et lekkert bilde..men sannelig er du så kreativ at det er vanskelig å gjette; gleder meg til å se;)
..og bare for å ha sagt det: her er det ikke varmt!!..skal bli snø til helga:(
Kos dæ masse, klem fra mæ;)

Man tager hva man haver sa...

Først skjønte jeg ikke hva reflektoren var for noe, haha tenkte du skulle bruke den i solen når du solte deg. Men så gikk det et lys opp for meg...

Noe lys gikk slett ikke opp for meg da du viste bilder av det du lager, overhodet ikke. Her er jeg faktisk helt i dimman. Tar en råtipp på et serveringsbratt. Noe må man jo tippe. :)

Ha en flott dag videre.

Klem

Eli's lille rede sa...

Om never-plata di er stor eller liten er litt vanskelig å se, men jeg tipper på hodegjerdet til seng på hytta;) Ha en fin dag videre.

Klem fra Eli:)

Tildemor sa...

Og jeg tipper på bilderamme eller speilramme:)

Kos deg i finværet!

i Vinduskarmen sa...

Kanskje det er bakrunn i et skap????
Uansett blir det sikkert noe flott! :-) Ha en fin dag!

Anne N. sa...

Gu så spennende, Janne :O)
Tror du skal dekorere et bord, med neverplate og div tinger fra naturen????
Gleder meg til å se svaret!
Klem, Anne:)

Nennes sa...

Et speil?

:)

Jublende skaperglede(helene) sa...

Med din kreativitet så er det helt umulig å vite ;p
Kanskje du skal kle noen skuffer på en komode?
Det kunne ha vært stilig å lime det på en vegg også..øy, kan det være at du skal kle en liten skillevegg med barken?

Jublende skaperglede(helene) sa...

Med din kreativitet så er det helt umulig å vite ;p
Kanskje du skal kle noen skuffer på en komode?
Det kunne ha vært stilig å lime det på en vegg også..øy, kan det være at du skal kle en liten skillevegg med barken?

Fru Gullhår sa...

sengegavl? det hadde iallefall vert veldig tøft :D

Hilde :)

Edny sine puslerier sa...

Så spennende;) Det første jeg tenkte på, var sengegavl;)

Hummerogkannarifugl sa...

Hmm, hva har du funnet på nå da? Enten er det ett bilde el så er det ett lysfat.
Anki

LadyLaLaura sa...

Værsegod Janne :) håper du får god bruk for reflektoren :) skulle ønske den var min hehe, for den jeg har er mye mindre. Tusen takk for fine ord på bloggen min. En tung dag, men for første gang på mange år har jeg faktiskt gledet meg til bursdagen min denne gang og det ble en superduper dag :)
Når det gjelder gjettekonkurransen din så tipper jeg på ny sengegavl som står i stil med nattbordlampene dine :) Gleder meg til å se hva det er :)
Ha en kjempefin kveld videre. stor klem fra meg

Wood and rose sa...

Tja, kanskje det blir et stooooort bilde eller en liten vegg? Jeg gleder meg til å se hva det blir:DDDD Grethe

Olea sa...

hei :)
med din kreativitet blir dette bare gjetting...
men tror kanskje det er bordplate, eller en liten vegg av no slag.
som sakt bare gjetting, detta vakke lett;)!
klem fra meg:)

Ingrid sa...

Hmmm, flere av tingene jeg tenkte på er nevnt fra før, så da tipper jeg rett å slett at du skal bruke de/det til sitteunderlag ;))

Ingrid<3

Anonym sa...

Sengegavel tror jeg :) min email er Silje.alvern@kleppnett.no

Anne sa...

Ikke godt å si hva du har funnet på, men kanskje det skal bli et stort bilde..? :) Blir spennende å se hverfall!

mormor sa...

ja,si det!;) men jeg tipper,som andre,på sengegavel;)det blir ihvertfall artig å se hva det blir! ha en fin dag;) mvh.turid.grubben@gmail.com

gunn sa...

tror det er en sengegavel:)

Mona sa...

Min første tanke var hodegjerde, så jeg holder fast ved det. :))

Anonym sa...

Jeg tror også det er Senegal.
Mvh Sølvi Vigesdal

House of Norway sa...

Hei hei. Så kreativ du er!!! jeg tipper at du lager en sengegavl av neveren. Hadde vært gøy å vinne!!!
Klem fra Siren/Sørlandet.

Anonym sa...

Jeg tror du skal lage en serveringsbrett, men uansett hva det blir, blir sikkert fint, jeg har fulgt deg en stund nå og synes du er SÅ flink!

HIlsen Paulina
paulin-l@online.no

Sandra :) sa...

Heisann :)

ville bare si at du har bare en fantastisk blogg :D Gleder meg til å gå inn å se, og det gjør eg kver dag :D kreativiteten din smitter over på meg bare me tanken på å gå inn å se :)) om en ukes tid får eg hobbykrok på vaskerommet og eg gleder meg sånn til å ta det i bruk :)

so de andre sier så er jo dette en vanskelig konkurranse for det kan jo være ka som helst når det er du som lager det :)
Men eg tipper at du skal lage et fint bilde (sengegavl til hytta kan og være et alternativ. Hmmm.. Eg tipper bilde :D
Spennende å se ka det blir til :)

Sandra88he@gmail.com

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Jeg er bommesikker på at dette skal bli en hodegavl i samme stil som lampefotene og gardinopphenget på hyttesoverommet :)))

Men med din evne til å overraske med nye ting, er jeg kanskje helt på villspor :))

Spennende blir de uansett, og garantert bra resultat :))

Lykke til og god påske
Klem Heidi

Maria sa...

en hodegavl ? :-)
maria.saether@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...