lørdag 10. mars 2012

Giveaway hos meg!

 

I dag har jeg 1 1/2 års bloggbursdag, og da må det bli en liten
giveaway igjen:))
Har shoppet litt her og der som er klargjort for å gi bort.....

Alle kan være med på giveawayen, og har du ikke blogg så legger du bare
igjen  mailadr. så blir det enklere for meg å finne deg igjen om du vinner:)

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli eller være følger
1 lodd om du linker til giveawayen med bilde over hos deg.
(skriv hvor mange lodd du tar)

 

Jeg vil også gi en velkomst gave til følger nr 300, og her om dagen ble det
Mirjamsdrøm som ble nr 300 og får en overraskelse i posten:) 

Da håper jeg dere vil være med å feire min minibursdag:o))
Trekningen blir søndag 25 mars........... 

ØNSKER DERE ALLE EN FIN KVELD !!
 

77 kommentarer:

Asbjørg sa...

Klart jeg blir med på give away!3 lodd til meg!

Ingrid Louise sa...

Blir selvfølgelig med!! Spennende!!
2 lodd,kommentar\følger-
klm ingrid l

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Lar ikke dette passere, så her trekkes 3 lodd :)
Grattis med 1 1/2 årsdag som blogger og masse gratulasjoner til Mirjamsdrøm som følger nr 300 :))

Fin lørdagskveld
Klem Heidi

Vivi sa...

Jeg vil gjerne være med å tar 3 lodd.

Man tager hva man haver sa...

Helt klart 3 lodd til meg, håper på litt vinnerlykke. :)

Klem fra Kari

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer! Jeg tar helt klart 3 lodd :)

Mary-Anne sa...

prøver vinnerlykken med 3 lodd :D

Trude`s hverdag sa...

Klart jeg vil være med. To lodd til meg, følger og kommentar:-) Klem Trude

Bente`s Hobbyrom sa...

Jeg blir gjerne med på giveaway her hos deg Janne :) Tvi , tvi 3 lodd på meg , klem fra Bente .

"Mira" sa...

Gratis med bloggbursdag!

Vil gjerne prøve lykken med 3 lodd.

Ha ei fin helg! Klem,

mormormonashjørne sa...

Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd,kommentar og følger av bloggen.
Kjempefin premie.

Ha en fin lørdagskveld.

Nennes sa...

2 lodd :)

Follow your heart and your dreams will come true!

Ha en flott kveld!

Bodil sa...

Gratulerer :) Blir gjerne med på dette. Då blir det 2 lodd på meg. God helg.

Anonym sa...

Gratulerer så masse med 1 1/2 år :)

Prøver med ett lodd jeg, og ønsker fortsatt fin helg :)

mvh Kristin
kristin_sp@hotmail.com

mirjamsdrøm sa...

Hei Janne :)
Spent på å få velkomstgaven fra deg ;)Det var gøy!
Henger meg på give-away også, 2 lodd til meg!
Ha en fin søndag!
Klem :)

Dronninghuset sa...

HEI,
SÅ GØY. MELDER MEG PÅ.
2 LODD.
GOD HELG FORTSATT,
HILSEN TOVE

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TRE lotter. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/25-mars-giveaway.html

Janne sa...

Jeg er m vettu, 2 lykkelodd på meg!:)) kommentar og følger:) klem!

Edny sine puslerier sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne være med og feire og tar 3 lodd;)

minishabby sa...

Jeg blir gjerne med på give away:)
To lodd til meg takk:)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Gratulerer med bloggbursdag! Jeg er med på to lodd, og er allerede følger av den flotte bloggen din! Du ligger i blogg listen min med bilde. Ha en fin søndag! Klem

Lenes blogg sa...

Kjempe lekre de lysene du har dekortert med servietter :)

Melder meg på med 3 lodd

Turid sa...

Spennende med lotteri -gratulerer med bloggbursdag-to lodd på mæ!

salige lavendel sa...

Får jeg lov blir jeg gjerne med på denne spennende giveawayen og tar med meg 2 lodd. Ha en strålende søndag! =)

Igi sa...

jeg vil gjerne være med å feire deg!! Prøver lykken med 3 lodd.
Klem

Trollmora sa...

Jeg er med , helt klart! 2 lodd! :)

rule sa...

Blir selvfølgelig med å feirer deg!!!! Prøver lykken med 2 håpefulle lodd!! Ha en fin søndag!! Klem

gunn magnusson sa...

hei
Klart jeg vil ha lodd,kjempeflott blogg du har, er inne her nesten hver dag.
Ha en fin dag,jeg skal snart jobbe.
Hilsen gunn

vår lille verden sa...

Så spennende give away!Er med og tar 3 lodd:)
klem
kathrin

Nina sa...

Åhh...jeg vil gjerne bli med på din give away, og tar 3 lodd hos deg.

hill`s interiørblogg sa...

Jeg vil også være med på din GIVE AWAY, og tar 3 lodd ;O)
Klem fra Hill-Iren

sigrid sa...

Gratulere :-)
2 lodd til meg!

God søndag!

Underberget sa...

Å så gøy! Jeg deltar med to lodd:-)

fru. Lærum sa...

så flott og gratulerer så masse :-)
jeg tar 3 lodd :-9

klem tone

Anne sa...

Så klart er jeg med på give away hos deg !
3 lodd og gratulerer så mye!
klem Anne

Arlens boblebad sa...

Det vil jeg selfølgelig!!
2lodd på meg.
Klem

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir gjerne med på feiringen med 3 lodd :-D

Klem Karianne

Cathrine Fredriksen sa...

2 loddd :D

Guldloks moster sa...

Hej Janne
Jeg er helt klart med, så 3 lodder til mig.
Knus Lotte

Anonym sa...

Heisann.
Jeg prøver lykken med 2 lodd, kommentar og følge.
Jeg følger bloggen din ivrig og synes du er utrulig kreativ og dyktig.
Mvh Elisabeth
elisaskaug@hotmail.com

mormor sa...

klart jeg blir med på feiringa og tar 1lodd;) en fantastisk fin blogg,som jeg fant her om dagen;)-og nå ligger du i mine favoritter! mvh.turid.grubben@gmail.com

Linda sa...

Hei Janne!

Jeg vil gjerne være med, tar 3 lodd :)

Ha en fin dag!

loftkroken sa...

Dette blir jeg med på :))

3 lodd til meg :))
Håååper på vinner loddet !!

Klem Bente

Mine-puslerier sa...

morro morro:) Jeg er med, to lodd prøver jeg lykken med!:)

Linda sa...

Gratulerer så masse med minibursdagen!:D Deltar mer enn gjerne med 2 lodd; kommentar + følger på bloggen din :) linda_nysveen@hotmail.com

Fru R. sa...

Heia
Klart jeg vil svært gjerne
være med :)
2 lodd på meg.
Klem klem

Pigekammeret sa...

Tillykke ...
Jeg deltager gerne med 3 lodder og krydser fingre for at jeg vinder ... SMILER ...
Kram fra Dorthe - Pigekammeret

En rosa fugl sa...

Tar ett lodd:)

JuLiE sa...

Hei!!
Jeg er gjerne med på give awayen din!!
3 lodd på meg!!!
Kjempe koselig blogg du har!!

Ønsker deg en NydeligFlott onsdag!
PS: har give away på bloggen min og nå..
Koselig om du vil ta en titt!! :-)

Mona sa...

Grattis med jubileum! :) Jeg prøver lykken med to lodd; kommentar og følger. :) Mona

i Vinduskarmen sa...

Blir gjerne med jeg!
Trekke full pott! 3 lodd
Håper du stikker innom min blogg og deltar på min giveaway. Ha en fin kveld!

Anne sa...

Jeg fant akkurat bloggen din, og la den til under blogger jeg følger :) Etterpå så jeg denne giveawayen, jeg vil gjerne være med. 2 lodd på meg :)

Randi sa...

Gratulerer med blogg-bursdag!! Jeg er gjerne med, prøver lykken med 2 lodd.
Randi:)

Janne sa...

Gratulerer med jubileum, jeg blir gjerne med. 3 lodd på meg :)
ha en flott kveld

Anonym sa...

Jeg liker så god give-awayer.

Oppdaget bloggen din i dag, og har lest og lest og lest. Kjempeflott. Jeg skal absolutt bli følger så blir to lodd på meg.

Mvh SølviV

LadyLaLaura sa...

Gratulerer med jubileum Janne :) Jeg blir gjerne med på din giveaway og smeller til med 3 lodd!
For en herlig dag du har trekking også.. jeg har nemlig bursdag 25 mars ;) Ha en superduper dag! Klem fra meg

Huldra sa...

Gratulerer så mye! :)
Vil gjerne være med, og trekker full pott.

Ønsker deg en riktig god helg videre. :)

Ønsket om å blir foreldre sa...

Gratulerer så mye, og selvsagt vil vi være med å feire ;)

Vi tar 3 lodd <3

Ønsker deg og dine en fortsatt fin helg :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg prøver lykken med 3 lodd. Følger deg fra før, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/giveaway-hos-jannes-kreative-verden.html

Krysser fingrene og ønsker deg god helg.

Bli gjerne med på min giveaway også om du vil!

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Jeg prøver også lykken med 1 lodd. Lykke til videre med bloggen din, kjempe spennende å følge med :)
livea13@hotmail.com

Mine diller sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mine diller sa...

Gratulerer!
Eg blir gjerne med på giveawayen din og trekker 2 lykkelodd :)

Mine diller sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mine diller sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mine diller sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer:)Vil veldig gjerne vere med å feire!!!
3 lykkelodd til meg takk.

Kjempeflott blogg du har♥Nydelege bilder du tek:)

Klem frå Mette.

Mandelhjärta sa...

Gratulerer! :)
Jeg blir gjerne med i din give away, og prøver lykken med hele 3 lodd.
Ha en fortsatt fin dag! :)

Tante Titti sa...

Hei hei!!
Jeg blir gjerne med og trekker to (vinner)lodd!! ;o)
Ønsker deg en fin fin uke videre!!

Titti-klæmm!

Anna Berit sa...

Hej. Gratulerer med de 1 1/2 år med din fine blog!
Jeg vil gerne være med og tager to lodder for kommentar og følger. :)

Tovepia sa...

Klart jeg er med!
2 lodd til meg, enda godt jeg fikk det med meg;)

Anne sa...

Hiver meg med og tar 2 lodd - og håper jeg vinner :)

Beathesbokhylle sa...

Slenger meg på og tar 2 lodd:-))) ha en god helg:-))

Tone, mitt dilldall sa...

Da har jeg tatt tre lodd i fra Hamresanden :)

Karen sa...

Hei, blir gjerne med jeg også. Er helt ny her i blogglandia:)
Legger meg til som følger på denne fine bloggen din.
Så da blir det 2 lodd på meg!
Ha en fin lørdagskveld:)
Karen

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tar 1 lott, tack :)

-Minna-
minnapo1@gmail.com

Aimee Lee sa...

Jeg ta 2 lodd!

Anonym sa...

Hej och Grattis!
Härlig Give Away, som jag gärna vill vara med på...
2 lotter tack.
Ha det så gott önskar ragna-marie
ragna_marie@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...