fredag 16. mars 2012

God helg !!

 

Plutselig fredag igjen:))
Dagene fyker fortere enn svint når en har "100" prosjekter på gang samtidig hihi:))
Hobbyrommet mitt ser ut som lynet har slått ned........og jeg må begynne å
lete etter ting å tang, så nå er det på tide med en STOR opprydding:)

Jeg får bruke helga på det prosjektet tror jeg:)
eller neste uke..........hihi:)

I dag var jeg innom Coop Xtra og der hadde de noen herlige garnøster i en
fin dus grønnfarge til kun kr 10,-
men de hadde ingen annen farge jeg kunne blande med bortsett fra
gult......men jeg synes ikke gult er så kult jeg, så da måtte jeg innom Nille og
ordne med resten av fargene - fresh grønn, hvitt og rosa:))
Men hva dette skal bli når det blir stort skal jeg ikke røpe nå, for det er ikke sikkert
at jeg får det til hihi:))

 

Men uansett så kommer jeg tilbake til den saken:))
Kjøpte også med meg tulipanløker i potte og disse skal bli rosa om alt
går etter planen fra butikken:o))

Til slutt må jeg vise dere et bilde av vår nye nabo:o))

 

Et herlig duepar er i full gang med å bygge sitt rede i furutreet rett utenfor
stuevinduene:)) I alle år har det vært et forferdelig skjæreleven der, men nå har
altså dueparet overtatt treet på andre året:o))

Da vil jeg ønsker dere alle som er innom en riktig
GOD HELG !!!
 

8 kommentarer:

Nennes sa...

Ja tiden går fort....
Ser det på barna, ikke meg selv da :) he,he
Ha en flott kveld!

Klem

Arlens boblebad sa...

Gleder meg til å se hva prosjektet er, jeg er klar for et strikkeprosjekt jeg også.Har begynt på en hane, men det var ikke så veldig spennende..
Lykke til med ryddingen!
Klem Linn

Hulda sa...

Nydelig grønnfarge på de garnnøstene du har kjøpt. Så søt due, artig om det blir egg og unger i hagen hos dere da. :)

Så fint du har pyntet ute på trappa. Skikkelig vårlig hos dere nå, ser jeg.

Olea sa...

hei :)
Koselig nabo å ha det;)
god helg til deg!
pleier å dukke opp mye morro når en rydder hobbyrom ;)
klem :)

Torunn sa...

God helg til deg også :o) Kos deg med hobbyene dine.

Man tager hva man haver sa...

Er ikke litt i tvil om at du får til det du har tenkt deg. Nydelige farger på garnet. Og den duen var flott da, da jeg var liten hadde min far dueslag med praktduer som var på utstilling og greier.

God helg til deg også Janne.

Klem fra Kari

Gårdsjenta sa...

Spennende med masse prosjekter på gang da :) Hørtes velkjent ut.. :P

Flotte løk du hadde kjøpt, og den gyngehesten var veldig fin :)

Ønsker deg en god helg også :)

Linda sa...

God helg, Janne!
Koselige naboer dere har fått :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...