torsdag 8. mars 2012

Green Gate servietter.............

 

Ja, de kan brukes til så mangt:))
Plutselig fikk jeg en idè om å lage serviettringer av en tom dorull:o))
Den ble delt i to og Green Gate serviett ble limt på med decoupagelim........

 

Synes det ble litt tøft:))
Men dorullen er kansje litt stor for papirservietter, så jeg måtte teste
med en tøyserviett også.....

 

eller.......dette er ei spisebrikke:)) men tror nok en tøyserviett vil fylle
hullet bedre enn en papirserviett:)
Det kommer nok litt an på hvordan en bretter serviettene på også - noe jeg
ikke er så kreativt anlagt på:o))

 

Men poenget med serviettringen funket:o))
og den kan ligge fint på bordet/tallerken eller stå å pryde ved siden av:))

Jeg har også laget et par kubbelys med samme servietter......

 
  Motivet på serviettene er bare såååå nydelig og matchet godt
lysestakene:))

 
  Til to kubbelys og to serviettringer brukte jeg kun en serviett:))
- billig fornøyelse:o)
På kubbelysene brukte jeg strykejernet til å feste serviettene med.......

Da er klokka blitt 02:)) så ble litt overtidsarbeid i dag haha:o)) men sånn
er det bare når de "fort gjorte" idèene ramler ned i hue på meg og jeg bare måå
teste de ut og så ta bilde og så blogge litt :)))

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN TORSDAG !!

14 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Så fine !!!!! Du er altså et oppkomme av ideer.......og om du ikke er kreativ med bretting av servietter,ja så må det vare det ENESTE du ikke er kreativ på,tro meg !! Her popper opp,den ene ideen,etter den andre.......! Likte supergodt de dorull-kortene dine,som du har sydd sammen......virkelig flotte !! Og som du sier,man må jo sette ideene ut i livet når de kommer opp på netthinnen,og ikke dagen etter,for da kan de være langt avsted.......det vet jeg alt om :) Så mye nattearbeid,her i heimen,også ! Men nå er det natta,kos deg :)

Hulda sa...

Det ble virkelig dekorativt! Så kreativt laget. Blir alltid imponert over alt du får til!

Mary-Anne sa...

kjempefine servietter og for en genial ide :)

Linda sa...

Så genialt! Mannen min har rund dag nå til sommeren,...da blir det doruller på bordet ;) Takk for ideen!

JuLiE sa...

Hei!!
Så Fine lysene ble, det må jeg prøve ut!
Artig ide med dorullene også!
Har satt av hele denne dagen til gjøre kreative ting med div materiel.. dette blir en herlig dag!
Legger meg til som følger hos deg jeg! synes du har så koselig blogg!

Titt innom bloggen min om du vil! har en Give away nå!
Ønsker deg en NydeligFlott torsdag!!

LadyLaLaura sa...

Kjempesmart og så fint som det ble :) De kubbelysene skulle jeg gjerne ha hatt. Vakkert! Flinke, kreative du! Vi har ingen som selger green gate her hvor jeg bor (såvidt jeg vet) Hvis du mister jobben din, så må du starte opp for deg selv Janne, lag hobby-bøker, selg dine egne produkter som du lager. Du er bare råflink! Arranger hobby-kurs kvelder i Kristiansand :) nei du har masse du kan gjøre og samtidig tjene på :) Og så får du jo holde på med det som du synes er gøy :) Noe å tenke på? :) Ønsker deg en flott kvinnedag! stor klem fra meg

Arlens boblebad sa...

Likte det veldig godt,og tar ideen med meg, takk:)
Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Litt misunnelig på deg og disse herlige serviettene...
Herlig idè med dorull som serviettring :))
Lysene ble råflotte !!!!!

Fin torsdag til deg
Klem Heidi

Fru Føreland sa...

Så mye fint du har laget i det siste av doruller:) Har faktisk et lite lager av de liggende her hjemme selv fordi jeg bruker de til oppbevaring av ledninger så kanskje jeg skulle prøvd å lage noe ut av de.

Ha en finfin torsdag!

Den Grønne Baljen sa...

Dette var kjempe fint... så flink og kreativ du er 0))


Ønsker deg en fin torsdag =)

kerstin

Anita sa...

Så mye flott av en dorull og fine servietter!! Liker det jeg ser ;) Anita

Igi sa...

Så kreativ du er!!
de ble kjempe fine. Fikk lyst til å prøve å lage det sammen med barna.
Klem

Emmas hvite borg sa...

Du er så flink og kreativ :)
Ønsker deg en herlig helg ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Solstrålå sa...

Dette var knall lurt,og knall fint!Jeg bøyer meg i støvet,,,du er et oppkomme av ideer og kreative utfoldelser!
Ønsker deg en herlig helg!
Vi skal atter en tur til sørlandet i helga,nærmere bestemt Flekkerøy.
Goe klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...