torsdag 15. mars 2012

Kjøkkenglass i ny drakt:))

 

Dette er første forsøk:))
 Måtte bare prøve i full fart før jeg gikk på jobb
i ettermiddag.....
Vi har som nevnt tidligere opphøsalg på jobb med 70%...og i går kjøpte jeg
en pakke med 12 kjøkkenglass som jeg tenkte å fornye til T-lysglass:)

 

Hadde bare zinkspray i hus, så i morra må det bli en tur ut på Biltema......:))
Mønsteret klippet jeg ut av en spisebrikke fra Kid.

Dette er en idè som har ligget laaaaangt bak i hue i over 1 år hihi..Jeg så et
lignende t-lysglass i en butikk i nærheten og tenkte at her er det "bare" å ta
rundt noe blondestoff og spraye....
men tror nok det gjør seg bedre med hvitt:))

Prisen på 12 glass kom på 12 kroner:o))) da er det bare moro å prøve seg frem
med forskjellige mønster og farger:)
T-lysglass brukes jo hele året...så noen av de blir nok i sommerslige farger:)

Tusen tusen takk for alle herlige kommentarer fra dere!
Nå skal jeg bruke resten av kvelden til en lang besøksrunde til dere:))
HA EN FIN FIN KVELD !!
 

11 kommentarer:

Nennes sa...

Så kult, gøy å prøve seg frem litt :)

Dronninghuset sa...

STILIG.
KREATIV DU!
HVORDAN HOLDER PYNTEN MON TRO?
VASKES FOR HÅND SIKKERT....
KLEM TOVE

Dronninghuset sa...

DVS. MAN TRENGER VEL IKKE VASKE LYSGLASS SÅ OFTE DA.
BARE FÅ FJERNET STEARINRESTER OG -SØL AV OG TIL...
;-) TOVE (IGJEN)

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Så smart, og så fint det ble! Kjempegod idé! Gleder meg til å se resten av glassene! Klem

LadyLaLaura sa...

Genialt :) det der får jeg også til hihihi og det skal prøves ut selvfølgelig.
Har en liten gla-nyhet til deg på bloggen min tihi ;) ha en fin kveld videre! Klem fra meg

Beate sa...

Så fint! Smart ide!

Klem

Janne i Fagerlia sa...

Du er rene idébanken :)

Eli's lille rede sa...

Kjempefint! Idèene dine kommer som perler på en snor! Mektig imponert;)

Klem fra Eli:)

fru. Lærum sa...

så smart og så flott :-)

jammen er du et oppkomme med gode ideer :-)

klem tone

Anne N. sa...

Herlig Janne, det sprudler av ideer i hodet ditt :O)
Ønsker deg en superfin helg.
Klem, Anne:)

salige lavendel sa...

Fint og smart!! Blir sikkert veldig fint med hvitt også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...