søndag 11. mars 2012

" Knaggproduksjon "

 

Er for tiden inne i en liten knaggproduksjon:) 
- det skal liksom ikke mer til enn en ny pakke servietter før jeg er igang:o))
- og materialene finner jeg litt her og der:))

 

Serviettene kjøpte jeg i Danmark en vakker dag i sist uke:))
- og knaggene er fra Kid.....

 

Det er også mitt " verktøyforkle" eller "blomsterforkle" som henger
på knaggen:))
Det lagde jeg i fjor av 2 spisebrikker..... se HER 
- på den ene spisebrikken klippet jeg ut
til 3 lommer som jeg sydde på den andre, og passet på at mønsteret/teksten kom
på riktig plass:))

 

Ellers så har jeg " sittet på gjerdet " en stund og fundert over om jeg skal 
starte en bloggshop eller no:))
- og jeg sitter egentlig ganske godt enda..:)) 
men, nå har jeg lagd meg en header sånn i tilfelle............

J.k.v. - Shop som er forkortelse for
navnet på denne bloggen....... bare med Shop bak, men som sagt så " sitter jeg på gjerdet " fremdeles:))
Fra 1. mai blir jeg arbeidsledig og da får jeg jo kjempemasse av tid til
å sitte i min egen lille kreative verden:o))
så jeg får se hva det blir til.............

Ønsker dere alle en nydelig søndagskveld og en god kommende uke!

15 kommentarer:

Anne N. sa...

Åoij, Janne, knaggene er herlige :O)
Du er så kreativ, og jeg synes en blogshop er en kjempegod ide du!!
Kos deg imens "på gjerdet" men spill ikke bort tiden, for den går fort:)
Klem, Anne:)

Arlens boblebad sa...

Syns du skal gjøre det!
Det er jo så masse du kan lage og selge der.
Det må jo bli fullt i huset og kanskje etterhvert?Hihi
Og greit å ha noe å gjøre på når du er arbeidsledig.
Knaggrekken var kjempefin forrseten.
Klem Linn

Anita sa...

Kreativt!! Virkelig fine knagger;) Hyggelig se innom bloggen din. Se gjerne innom meg... Klem Anita

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Flotte knagger !!
Du som er sååå kreativ burde jo starte
salgs blogg !!
Tvi, tvi.
klem

Man tager hva man haver sa...

Er det noe å stusse på?? Du med din kreativitet og dine kreasjoner, klart du få deg en shop. Så dumt at du blir arbeidsledig, men når en dør lukkes så åpnes alltid en eller flere andre.

Klem fra Kari

hill`s interiørblogg sa...

Knaggene ble kjempefin, med så flotte servietter.
Ja hvorfor ikke starte opp en bloggshop. Du er jo så kreativ og effektiv, så den ideen må du realisere ;O)

Ha en fin søndags kveld.
Klem fra Hill-Iren

hill`s interiørblogg sa...

Knaggene ble kjempefin, med så flotte servietter.
Ja hvorfor ikke starte opp en bloggshop. Du er jo så kreativ og effektiv, så den ideen må du realisere ;O)

Ha en fin søndags kveld.
Klem fra Hill-Iren

Janne sa...

Synes du skal ta et realt hopp fra det gjerdet og kaste deg "uti det" og starte den butikken! :)))

Ikke la tiden gå fra deg;)
Isåfall: nyyydelig header på din kommende(!) butikk;))

Lykke til!!

Klem!

farmor sa...

Disse knaggrekkene ble fine. Likte fargene så godt. Egget og redet du viste tidligere var også kjempefine, tror jeg må prøve meg på påskeegg, jeg også. Farmor

Hummerogkannarifugl sa...

Fiine. Du er jo så herlig kreativ så hvorfor ikke prøve. Ønsker deg lykke til!
Klem Anki

Ingvild sa...

Kjempestilige knagger! Håper du finner en super ny jobb! Lykke til! Evt. lykke til med nettbutikk!:)

Olea sa...

Hei :)
De knaggene var fine, for en super ide!
ha en fin uke du også!
klem:)

Edny sine puslerier sa...

Sett igang! Med dine kreative og flotte produkt, blir det en supershop;)

Prinsesse Vilikke sa...

Skikkelig fine knagger! Det er bare å starte butikken!

Ønsker deg en fin uke!

LadyLaLaura sa...

Ja det er klart du må få deg en egen shop!!!! du lager så mye fint og kreativt, folk kommer til å handle hos deg. Det er jeg helt sikker på! Det er bare å komme seg ned av gjerdet og sette igang :)
Det blir kjempebra det her :)
Ønsker deg ei flott og kreativ uke. Stor klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...