onsdag 14. mars 2012

Knaggrekker og nymalt kabeltrommel.....

 

I dag har jeg laget meg noen knaggrekker:))
På en liten snarvisitt ute i " snekkerboden" fant jeg flotte lister jeg kunne bruke:))
Hjerteknaggene har jeg sprayet i zink og underlaget er motiv fra en serviett.....
pålimt  en hvitmalt list:)
Teksten på servietten er: Den sanne kjærlighetens elv vil aldri renne stille.......

 

Enkle knagger ble til fra rester etter rester:o))
Synes dette motivet er såååå koselig...........

 

Kabeltrommelen malte jeg hvit i fjor.......men plutselig fant jeg ut at
det kansje ble finere med den i grått:o))

 

Dette er fra inngangspartiet og den minste sitteplassen....
Vi har terrasser som smyger seg rundt huset på forskjellige nivåer med 
trapp opp og trapp ned:))
Men dette er den beste sitteplassen når vinden setter inn for fullt - skikkelig
en lun og herlig krok dette:))

Mitt neste prosjekt ligger klar for saging og boring og det har med
bjørk og gjøre:))) Men først må jeg innom jobben og jobbe litt:))
- og samtidig shoppe mange uteplanter til denne lune kroken......

HA EN FIN FIN DAG DERE !! 
 

17 kommentarer:

Nennes sa...

Så lekkert, du er flink!!!
Er så gøy å lage noe selv, da får man noe unikt!!!
Solklem

Anne sa...

Flotte knagger i alle varianter.
Den kroken din er jammen koselig..
Mannen kom hjem med en kabeltrommel, en gammel og skikkelig vasstrukken.. etter å ha ligget i en bekk..
Skikkelig fint med den malte din.
Teller på knappene hva jeg skal gjøre,det kommer i grunnen an på om den noengang tørker.
Solen har vi ikke sett her på det jeg kan huske..så nyt den ..kanskje den snart forlater dere og kommer hit.
God klem !
Nå er det avsted på jobb her.

Anne sa...

Flotte knagger i alle varianter.
Den kroken din er jammen koselig..
Mannen kom hjem med en kabeltrommel, en gammel og skikkelig vasstrukken.. etter å ha ligget i en bekk..
Skikkelig fint med den malte din.
Teller på knappene hva jeg skal gjøre,det kommer i grunnen an på om den noengang tørker.
Solen har vi ikke sett her på det jeg kan huske..så nyt den ..kanskje den snart forlater dere og kommer hit.
God klem !
Nå er det avsted på jobb her.

vår lille verden sa...

Vet ikke om noen som er så kreativ som deg!
Du lager de vakreste ting som om det skulle være den enkleste sak:)
Koselig uteplass med kabeltrommel..
klem
kathrin

Marits Hverdagsgleder sa...

Du lager utrolig fine knagger og er en inspirasjon for mange!
Veldig koselig uteplass du her, lun og fin med mange koselige ting rundt deg. Heldig når du har flere uteplasser. Her jeg bor, blåser det hele tiden, og vi mangler en lun krok... drømmer om en hagestue, men det har desverre ikke prioritet enda hos oss...
Ha en fin dag!
Klem

Ingrid Louise sa...

For et fantastisk koselig inngangsparti!!
Og knaggene du lager er superfine!!
Fin dag til deg!!
klm ingrid l

Mette`s hus og hjem sa...

Herlighet så flink du er Janne, kjempefine knagger du har lagd :)
Så koselig i inngangspartiet deres også, kjempetøft det kabeltromme bordet, ble fint i grått :)

Fortsatt fin uke til deg
Klem Mette :))

Wood and rose sa...

Fine knaggerekker og herlig trommel. Klem Grethe

Turid sa...

Koselig -fikk lyst å ta kaffe koppen med å komme innom....

Fruen på Solhaug sa...

Oioioi, så koselig utekrok! Du er utrolig kreativ Janne, alltid koselig å kikke innom bloggen din :)
Klem fra fruen på Solhaug, Janne

Eli's lille rede sa...

Fy søren så flink du er! Jeg ønsker meg snekkerbod til mannen, hehe.
Knaggrekkene dine var kjempelekre, altså! Koselig inngangsparti! Det er deilig med en lun krok. Er så heldig at vi har det på terrassen vi;) Ha en fortsatt fin dag.

Klem fra Eli:)

Gårdsjenta sa...

Så flotte!! Likte de minste best egentlig, for det var så utrolig søtt motiv! :D

Herlig kabeltrommel!! Veldig fint med grått ja :) Og for en flott liten krok :)

liven sa...

Kjempeflott!!
Så koselig det er hos deg :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Må si meg enig med alle kommentarene over her !! Du er bare helt unik når det gjelder ideèr og kreativitet :)) Er skikkelig imponert over deg, og må si du er en STOR inspirator for meg rett og slett !!!
Knaggrekkene dine var utrolig fine, store som små :)))
Tusen takk for oppløftende kommentar inne hos meg !!

Ha en fortryllende fin onsdagskveld
Stor klem fra Heidi :)

lavendel mio sa...

Så nydelige knagger du har laget!
Og for en herlig krå du har der ute, kjempelekker kabeltrommel!
Ha en fin kveld, klem Hanne

Tante Titti sa...

Så fine knagger! Og den uteplassen din var veldig koselig da!
I dag kom min kjære hjem med en stor kabeltrommel som jeg skal bruke på uteplassen min når vi bare blir kvitt all snøen som fortsatt ligger...
Ønsker deg en fortsatt fin uke - og plutselig var det helg igjen!
Titti-klæmm!!

Arlens boblebad sa...

Jeg er måløs!
HElt fantastisk fint du har gjort det ute!
Nyter!!!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...