lørdag 17. mars 2012

Mitt garnprosjekt er ferdig og klar til bruk:))

 

Og jeg er sååååååååå fornøyd:))
Skjønner egentlig ikke at jeg fikk det til og at det ikke ble noe
trøbbel underveis hihi:)

 

I gårkveld heklet jeg 18 bestemorsruter og i dag ble 9 og 9 sydd sammen.
Så strikket jeg en laaaaaaang "reim" som ble festet mellom heklestykkene.......
Og plutselig fant jeg ut at jeg ville ha et bilde på......så var det frem med
strykejernet:)) Motivet er strykt på bomullstoff og så sydd fast inni
en av rutene, så måtte jeg jo rufse det til litt:o))

 

Bærereimen er strikket frem og tilbake..... La opp 5 masker på pinne nr 10:o)))
Strikket 1 pinne rett og den andre 1 rett og 1 vrang for å få
litt variasjoner på turen rundt:o)

 

Men med alle disse hullene i en veske..........må det fores........Det var der jeg
måtte psyke meg opp en del:)
Men det gikk som smurt det også:) - snille symaskinen min:o)

 

Min første heklede veske er klar til bruk:) i herlig vårfarge.....
Måtte stæsje den opp litt ekstra med en blonderosett:))

 

Lengden ble også helt perfekt:o)

Bildene ble så som så da dagslyset ikke var til stede og det siste
bilde er tatt inne på badet med isoen på 6400:o))))
men men...... må man så man ta bilde:)

Av mitt siste garnshop så har jeg 26 nøster igjen hihi, så kansje det blir
flere vesker.........

HA EN FIN FIN LØRDAGSKVELD DERE !!

16 kommentarer:

Lenes blogg sa...

kjempe kul veske :)

Eli's lille rede sa...

Å, den var lekker, den! Ble inspirert jeg nå. Ser for meg maken i rosa, hvitt, beige;) Du er jammen meg produktiv! Ha en fortsatt fin helg.

Klem fra Eli:)

Gunn sa...

hei
Ble kjempefin,du skrev at det var mange traader som maa festes, naar du bytter farge legger du denne under og har den med for eks.mens du hekler for eksempel 3 staver da er den festa og du kan klippe av.Da slipper du all den jobben senere.
Ha en fin kveld du er veldig kreativ og det smitter.
Hilsen Gunn

Janne sa...

wow, så lekker da:)
skulle ønske jeg var like god venn med heklenåla og symaskina.
Du lager så mye fint, imponert:)

ha en flott helg
klem fra janne

Underberget sa...

Stilig!! Du er bare helt rå med alt du lager selv, skulle ønske talentet ditt var smittsomt:-) Men veldig inspirerende er det å se alt hva du lager:-)

Janne i Fagerlia sa...

Herlig og rustikk veske!

lineslilleplass sa...

du e bærre heilt rå:-) Skjønna ikkje korti du får ideean og tia i fra :-)
Ha en fortsatt fin lørdagskveld!!
Klem i fra Line

Anne sa...

Knallfin veske!
Jammen er du god venn med både heklenål og symaskin!
Fint rede også ..
I dag kom endelig solen hit !
Har hatt en herlig hagedag
Klem Anne

Igi sa...

Veska ble kjempe fin!!
Klem

Olea sa...

hei :)
Så lekker den ble!
det prosjektet klarte du helt fint!
ønsker deg en fin søndag!
klem :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Knallfin ble den !!!
Herlige farger og lekkert med bilde og rosett som pynt :)
Du tar kaka atter en gang Janne :)))

Ha en strålende søndag
Klem Heidi

LadyLaLaura sa...

Åååå så fin den ble!!! du er bare så flink! at det går an :) Klart du må lage flere og begynn å selg :) hvis du lager en i svart og rosa så kjøper jeg den hihihi
ha en fin-fin dag videre! Klem fra meg

Gårdsjenta sa...

Den ble fin!
Så flink du er! :D

Anne N. sa...

Å så herlig veske du heklet, Janne :O)
Superlekker!
Klem, Anne:)

Guldloks moster sa...

Åhhh hvor er den bare fin.

Kram fra Lotte

Hanne sa...

Flink du er :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...