onsdag 14. mars 2012

Naturlig blyantholder :)

 

Som nevnt tidligere i dag så hadde jeg et prosjekt med bjørk men skulle
lage det når jeg kom hjem fra jobb......
Vel, jeg ble litt oppslukt av idèen og MÅTTE bare prøve å få det til før
jeg gikk på arbeid:))

 

Det tok meg 2 - 3 minutter å lage denne:) og jeg ble skikkelig fornøyd
med resultatet - helt etter idèen i hue:o))

Jeg er så heldig å ha hobbyrom......så sag, drill og bor  - maling å symaskin og
alt det som " verre " er, står/ligger innen rekkevidde:)

 

Og til slutt måtte jeg ta blyantholderen med ut i sola for å ta bilde av herligheten hihi:)
En kunstig tusenfryd har pyntet opp på bordet ved inngangspartiet.......men i kveld
fikk jeg kjøpt meg påskeliljer, campanula og perleblomster......
- det var det som fristet mest på Coop Xtra:) så i morra blir det plantedilling.........:))

Tror jeg skal lage litt flere blyantholder eller penneholdere for dette var morro:)
Batteridrillen har stått til lading mens jeg har vært på jobb, så
i morra blir det full saging og boring igjen:))

HA EN FIN FIN KVELD DERE !! 

10 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Så flott og kreativt!! :D
Herlig idè!

Anette sa...

Det var jammen kreativt og kult :)

Ha en fin kveld :)

Hulda sa...

Så artig da, og ikke minst kreativt!

Wood and rose sa...

På campen ligger det noen aldeles nydelige bjørke-kubber, som jeg har tinget på. Bare fordi jeg syntes de er så vakre. Men jeg trenger noen blyantholdere, så dette var jo en artig idè!!!!!! Jeg får prøve det ut, for å se om jeg får det til Klem Grethe

Janne sa...

Så fin den var, kreativiteten lenge leve!:))

Klem Janne:)

Underberget sa...

Skikkelig stilig!! Så fint det ble med fargeblyanter i, den pynter nok fint opp på skrivebordet:-)

Christine sa...

Blei kjempetøft.

Har ikkje handla så mye småblomster eg ennå.

Marits Hverdagsgleder sa...

Unnskyld språket, Janne, men den ble driiiitkul :) Sånn vil jeg også ha!

vår lille verden sa...

Så kult!
klem
kathrin

Krommes lykke sa...

Den likte jeg:) Du er et oppkomme av nye ideer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...