søndag 4. mars 2012

Nytt liv til dorullene og litt avisutklipp:))

 

Etter å ha pleiet migrenen noen dager og en svipptur til Aalborg på fredag
er jeg tilbake i den kreative verden igjen:o))

I dag fikk 3 doruller et nytt liv.........

 

Litt lin og blondestoff rullet rundt og knyttet sammen på endene..... og 
stæsjet opp litt:)
Denne "bong bongen" kan være fin å bruke som bordkort eller 
bare til pynt i en fin kurv......:)

 

Denne dorullen har blitt klemt flat og sydd sammen på symaskinen nederst...
lagde hull og limte på ei skive rundt - man tar hva man har:))
knyttet sammen med litt hamptau...
Denne kan fungere som merkelapp eller en liten oppbevaringspose til
små bilder f.eks.....

Jeg har en del små bilder som jeg har printet ut som jeg skal bruke til
å dekorere bl.a. fyrstikkesker med  - en vakker dag....:))
- og frem til den dagen for de godgjøre seg oppi her.........

Avisutklipp:)

 

Vi har en del gamle aviser fra 1948 - 1957 liggende......og her er noen
annonser fra den tiden:o))

 

 

 

 

Det var tider det :o))

Tusen takk for hyggelige kommentarer dere gir! Nå skal jeg ta meg en
lang tur rundt i blogglandia å se hva dere har gjort siden sist:))

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KVELD !!
 

10 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så fine de ble :)))
Trodde "dorullnissene" var det eneste en kunne lage av disse tomme hylsene, men der tok jeg feil gitt :)))
Så bra at migrenen er over !!

Kos deg denne første søndagskvelden i mars
Klem Heidi

sigrid sa...

Godt migrena er på retur!

Du er SÅ herleg kreativ :-)

- fin veke til deg -

Tovepia sa...

Kjempe!..den nederste kan jo også brukes til pengegaver til en konfirmasjon e.l. også.
For noen flotte avisreklamer du har liggende!
Godt formen er bedre, og Aalborg høres fortreffelig ut;)
Ha en fin søndagskveld, klem fra mæ;)

Bestemorhuset sa...

Hmm tror jeg får samle opp litt doruller;o)

Klem
Ann Berit

vår lille verden sa...

Nydelig med den bonbongen!:)
Det må jo funke perfekt som bordkort i bryllup:))
Fin kveld til deg..
klem

Anne sa...

Superfine!
Godt å høre at migrenen er i ferd med å gi seg ..det er noe herk.
Håper du får en flott ny uke.
Klem Anne

Vivi sa...

Så fine dem ble! Du er veldig kreativ!

Min stil sa...

Oj, så lekkert det ble. kreativ du er :)
Ha en fin fin søndagskveld.
Hilsen Susanne

salige lavendel sa...

Det må jeg si var kreativ bruk av doruller du =)) Jeg har også gjenbruk av doruller, men ikke på den vakre måten...Jeg har en liten hund som elsker å løse oppgaver. Så jeg pakker godbiter godt inn i dorullen og taper igjen. Denne lille pakken gyver hun løs på, så i papirsekken vi leverer til resirkulering er ALLE dorullene fullstendig perforert av skarpe tenner. Lurer på hva de tenker om papiravfallet vårt, haha.

Caroline sa...

Så fine de ble!!!
Disse fikk jeg og lyst å prøve meg på,så heretter skal jeg jammen meg samle doruller;)
Fikk veldig lyst å prøve å lage de rosettene også,håper å få et kreativt nykk snart;)
ha en fin uke!
Klem Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...