mandag 12. mars 2012

Nyyyyydelig dag!

 

I dag har vi hatt en skikkelig herlig dag her i sør og jeg har ryddet og klargjort 
inngangspartiet for blomstershopping:))
- hadde planer om å ikke gjøre noe i dag, men her i huset forandrer planene seg fort:o)
Et nytt rede ble laget av eføygreiner og med påskeegg fra i fjor,
 pynter det fint opp:)

 

Lyslykta har stått ute i hele vinter så litt smårusten er den blitt, men rust har
jeg mer av i denne kroken:))

 

På veggen over lyslykta har jeg en gammel og velbrukt og rustet spade på knaggen:))
Maison skiltet er også på god vei til å bli totalt rustet.......
Blir fint med noen lekre vårblomster blandt alle de rusta tingene:o))

 

På en liten selvsnekret benk ved døra har jeg satt frem kurven jeg lagde
av hønsenetting og som jeg flettet inn bjørkenever:)
Der ligger hageredskapet klar til bruk..........

 

Jeg var også innom jobben en snartur og kjøpte mange lekre gardiner og duker som skal
bli til noe helt annet:))
I dag startet vi ( Skeidar Vågsbygd )med 70% avslag, så nå er
 det nok ikke mange dagene igjen før butikken er helt tom.........

Vel vel.....
Ønsker dere alle en nydelig kveld!!
Nå skal jeg klippe klippe litt i de nye gardinene:o)))

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Så¨flott at du skal være med i den boka!!
Her tok jeg idag inn skøytene fra trappa, men ser jeg ligger noen uker etter deg i vårstemning, for her ligger snø og is godt ennå;)...og det regner!!
Nyt vårlufta, klem fra mæ;)

Olea sa...

hei :)
her har også sola skint idag ,men jeg er blitt syk, så har ikke fått gjort noe ute enda. håper været holder seg og formen blir på topp snart, for jeg klør i fingrene til å få ryddet litt opp ute jeg også!
så flott inngansparti bilder! så virkelig koselig ut hos deg!
klem :)

Turid sa...

Du er som ei hobbybok - et oppkomme av ideer - æ bare MÅ se når du har lagt ut no nytt! Ha en super kreativ dag fortsatt.

vår lille verden sa...

Nydelige bilder du deler Janne:)
Nyt dagen din..
klem
kathrin

Tante Titti sa...

Som alltid masse fine bilder og kreative påfunn fra deg!
Jeg får alltid så lyst til å gjøre noe etter å ha lest og sett på bloggen din!
Tusen takk enda en gang!
Titti-klæmm!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...