onsdag 21. mars 2012

There is beauty in everything.............

 

Disse ordene er noen som har fulgt meg i mange år..........:))
og det er jo så sant så sant..

 

I går var det kroken på døra for arbeidsplassen min...........men vi ansatte har
mange dager eller uker med å rydde, sortere, kaste og demontere innredning..........
Og når en rydder, så dukker det alltid opp mye "skrot":) 

Men så var det bare det å se det vakre i alt da:o))
I dag fikk jeg med meg hjem mange herlige stoffprøver ( bilde over) og mange
"vel brukte" gardinlengder som en vakker dag skal bli 
til noe helt annet:))
Jeg har mange planer med stoffprøvene da noen av de er nesten gjenomsiktige og
noen er nesten som glassfiber.......:) så i kveld gikk turen til
Biltema for mer ingredienser:))

 

For noen dager siden fikk jeg med to "gamle" trekasser......... De har vi
brukt som pynt i butikken og ikke salgsvare:)
De kom fra Danmark med noen varer en gang for 13 - 14 år siden i allefall.......og de er
jo sååå tøffe atte:o)) Her står de på vent i toppen av kjellertrappa:) de skal videre
ned på hobbyrommet etterhvert....... tror jeg:)

I morgen ny dag og kansje nye ( søppel) funn:o))

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT KVELD OG 
NYDELIG TORSDAG !!


1 kommentar:

Wood and rose sa...

Om ikke noe annet så er du heldig og får noen flotte kasser, og stoffer. Mye fint man kan få ut av det. Klem Grethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...