torsdag 22. mars 2012

Tidlig en torsdags morgen...........

 

God morgen!!

Før klokka slo 08 ble jeg ferdig med å sy gardiner til soveromsvinduet på hytta:)
Jeg " fusket " litt da:)) for gardinlengden er en løper fra Kid som jeg brettet ned for å
få en liten kappe...... til strykemerket:)

 

Sydde bare der gardinstangen skal inn og ned til der kappa slutter:o))
Gardinstangen blir en beverpinne, men ikke denne på bilde - det er bare en test
jeg hadde liggende:))

 

Jeg begynte tidlig i høst å planlegge oppussing av vårt soverom på hytta.........
Hele rommet blir hvitt og natur med litt grønne duse farger på knotter..
I fjor lagde jeg to nattbordlamper av bjørkekubber så da blir det fint med en gardinstang
av beverpinne:) 

Til helga skal jeg avlegge beveren et besøk å se om han har en pinne til overs:))
- for den er ganske flittig skogsarbeider:)

Klokka er nå 09, sola skinner og tempen er alt oppi 13 grader, så denne
dagen lover godt:))
( må bare innom å rydde litt på jobb først:)) )

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN TORSDAG !! 
 

3 kommentarer:

Karinsfoto sa...

Hallo damen
Supre gardiner da.
Hvor tar du alle de gode ideer fra?.
Litt leit at du blir arbeidsledig og da, men med din kreativitet så er du vel ikke helt tom for ideer tenker jeg.
Ha en knuppers dag da kjære Janne.
Klems fra din gamle venn Karin

vår lille verden sa...

Gosh så fine de ble!Nå har jeg bestilt meg gardiner til stua som er helt hvite og har lyst til og bruke strykemerker på..Kan de da vaskes?eller vil strykemerket forsvinne da?
fin fin dag til deg:)
klem
kathrin

Velkommen til min kreative verden sa...

Flotte gardiner. Du er flink til å få trykkene dine fine. Det er ikke alltid like lett: )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...