torsdag 15. mars 2012

Vår ved inngangspartiet...........

 

I går fikk jeg kjøpt litt planter til inngangspartiet..........Litt må en jo ha, mens
en venter på at det skal spire å gro i blomsterbedene:))

 

Vi har hatt sol og varme i flere dager men i dag kom skyene:) hvis det bare
blir med skyer, så gjør det ingenting:))
Øverst på trappa en velkomst kurv med campanula og påskeliljer......

 

Påskeliljer i og utenfor lyslykta:)
Har satt de i metallbokser med serviettmotiv på.........Metallboksene lagde jeg
i fjor og de har stått ute i hele vinter med lyngplanter i :)))
- godt nedi snøen:o) og de har bare fått litt smårust på seg etter vinteren.....

 

I kurven med hageredskap er det kommet et lite påskeegg i godt
følge med påskeliljer.......

 

På kabeltrommel-bordet står enn campanula sammen med kunstige hvitveis:)
"zinkfatet" er en dekketallerken fra Kid i plast:))
Har lagt et lite påskeegg (fra i fjor) ved siden og tvinnet et par kvister med 
kunstige gåsunger rundt:)

 

VÅREN ER HER !
Ingen tvil om det...........:)) Rundt tavlen har jeg hengt et hjerte laget
av en litt tykk ståltråd og tvinnet en kunstig kvist med gåsunger rundt og
litt hamptau:)
Det henger ved siden av ytterdøren og over kurven
 med hageredskap.........

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT DAG !! 

12 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Såå koselig inngangsparti! Det bringer glede for de som bor der, de som kommer på besøk eller går forbi, og for oss som får nyte det gjennom den fine og inspirerende bloggen din;)

allesistgut sa...

Slike fine vårblomster. Inngangspartiet deres sees veldig flott ut!
Ha videre en fin dag. :)

Decorations in my mind sa...

Nämen heeejsan Janne!!

Om du visste vad jag har letat efter din sida! Hade inte hittat dig om inte en utav dina bloggvänner Dordi hälsat på i min nya blogg!

Jag hade stora problem med min förra dator och allt försvann.

Vad fint du har det här! Hur har du det nuförtiden?

Sätter upp dig på min blogglista så att jag inte tappar bort dig igen:)

Stora kramar/ Marie-Louise

Turid sa...

Vårlig å skjønt hos deg- litt vår i luften her å vært på ski med elevene +7,5 var jo herlig , selv om det utfordra humøret litt med bakgli. Selvom det er milvær noen dager , er det langt til vår.....men det gjør ikke noe -koser mæ me masse inspirasjon fra deg!

Igi sa...

Så koselig inngangsparti!
Klem

Underberget sa...

Så koselig du har pyntet ved inngangspartiet ditt! Her føler gjestene seg nok ekstra velkomne og det er hyggelig å komme hjem til vårpyntet trapp etter en dag på jobb.

Nennes sa...

Så nydelig du har der, lytene var så fine (likte veldig godt den det sto Home på)

Ha en flott kveld!

Vårsolklem

Anita sa...

Kjempekoselig inngangsparti. Hyggelig første møte til et hjem ;)

Drømmehuset mitt sa...

Så nydelig inngangsparti du har ordnet i stand:)
Ja det er gøy å handle på salg, men det er synd når fine butikker legges ned. Både for oss som kunder og for de som jobber der. Veldig trist å høre om din.

Klem Janne

Tante Titti sa...

Der må jo alle føle seg velkommen da!!! Så koselig du har gjort det!
Skikkeligg vårstemning!!
Hærlig!
Titti-klæmm!!

Huldra sa...

Herlig vårstemning, og flott glass. Synes det ble røfft med det grå jeg. :)

Frøken Andersen sa...

Så koselig det var her =)
Og nå fikk jeg jammen meg et tips av deg også..jeg har nemlig maison skiltet og lik knaggrekke og ikke tenkt på å kunne bruke det ute ;)
Takk for tipset =)
Og jammen meg hekler du mye fint for tiden:D
Klem Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...