mandag 30. april 2012

2 nye putetrekk........

 

I gårkveld fikk jeg plutselig lyst til å prøve meg på å sy et
putetrekk igjen:)
Og jeg ble såååå fornøyd:o))
Motivet er et bilde jeg har tatt og printet ut på lerretspapir......

 

Herlig tekst:)

Dette prosjektet gikk så bra at når jeg våknet i dag, måtte jeg
prøve meg på et til........

 

Det ble ikke så vellykket........for i 2 av hjørnene på blonden
sa det swu=¤#w, swujs"%_h........og det ble litt stygt, men da tar man 
hva man har for å prøve å rette feilen..:))
og 2 blonderosetter ble sydd på:o))

 

Vi kom plutselig på i går at vi tar oss en tur på hytta i løpet av dagen.........
og da skal dette trekket med opp der:)

Jeg begynte å pakke og lage ting 
til neste tur når vi kom hjem fra påska hihi:)
så mitt prosjekt blir å male spisebordet og stolene og teste de nye
trekkene jeg sydde til stolene:))
Hadde med en stol hjem som mal, så håper alle stolene er helt like:)))

Ellers blir det litt spent å se i kassen jeg har pakket sånn etterhvert, for
jeg husker ikke alt som ligger oppi der........:)

Vel, da blir det en liten pause herfra..........på hytta vår har vi ikke
internett.......men jeg skal ta masse bilder som dere skal få
se når vi er tilbake:)))

ØNSKER DERE ALLE FINE DAGER !!

7 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så fine puter! Og den er første har jo samme motiv som poseposen min;) Kos deg på hytta. Jeg er sikker på at du får ordnet mye der;)

Eli's lille rede sa...

Synes begge putene ble fine jeg, men jeg likte veldig godt skriften på den første;) Ha en fin tur på hytta, og kos deg!

Klem fra Eli:)

Janne sa...

Nydelige puter, med og uten rosetter! Flinkeflinke du:))

Høres fantastisk ut med hyttetur, så deilig å komme seg bort innimellom! Og du blir jo ikke arbeidsledig der heller ser det ut til, stå på du!:))

God tur, kos dere masse!!

Klem JannePanne:))

sigrid sa...

Så flotte puter!

Likar veldig godt den fyrste du sydde :-)

Vonar du har det kos på hytta og ikkje slit deg ut..

Mor Inger`s hus sa...

Ååå så fine puter. Skal jammen prøve lerretspapir en gang.
Og gleder meg til å se hytta når du får på plass alt du har samlet i kassa :)

Anonym sa...

Så lekre puter :) Syr endel slike puter selv, men vet du om det finnes en måte å gjøre slik at man kan vaske trekkene? uten at blekket vaskes av?

Janne sa...

Hei " anonym "!
Disse kan vaskes på 30 grader...om du har printet ut på en printer som har vannfast blekk..
Min Canon har vannfast blekk + laserprinteren:)
-Janne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...