fredag 20. april 2012

Brødboks til krydderplantene:)

 

I dag har jeg shinet opp en gammel brødboks som jeg tenkte krydderplantene
ville ha når den tid kommer:))
" La vie dans le jardin " tror jeg betyr " Livet i hagen":) 

 

Denne brødboksen tror jeg at jeg har hatt liggende i nærmere 30 år:o)))
mesteparten av tiden har den ligget gjemt i kjelleren bortsett fra når vi bygde hytte
for 12 år siden - da var den med opp på prøve, men fant ut at den tok for mye plass..


På morraen fikk den to strøk med maling.........men jeg så fort at den trengte iallefall
to strøk til, og det hadde jeg ikke tid å vente på, så den fikk en omgang
med sprayboksen:o)))
Står ute når jeg sprayer og med den kraftige vinden vi har, så tørket den veldig fort.

Etterpå fant jeg frem en sort maleritube og en tynn pensel og forsøkte
å male teksten på........Jeg fusket litt her:) for jeg skrev med penn først:o))

 

I mangel på krydderplanter så får dette kunstige gjøre nytten på bilde:))
Men se for dere 3 - 4 krydderplanter oppi her - gjerne at den ene ligger slengt over kanten:o)
Denne skal jeg ha i hagestua ved siden av grillen..........må bare bli litt
bedre temp der ute:)

 

Her er litt av mitt neste prosjekt:)
Noe jeg ikke har prøvd før, så da må det jo prøves:o))

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT FREDAG OG
GOD HELG !! 
 

3 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Nå angret jeg jo plutselig på at min brødboks har havnet på søppeldynga for mange år siden :(((
Kjempekult !!

Ha en spretten fredagskveld
Klem Heidi

Tovepia sa...

Tenk at den brødboksen ble såå stilig!! Skulle ønske jeg hadde energien din, for den er enorm:O))
Matta under her skulle jeg selv hatt...her produseres det hybelkaniner en masse..pga strikkinga, da selvfølgelig...
Ha ei flott helg, klem fra mæ i sola;)

Edny sine puslerier sa...

Du kommer nå på alt! Brødboksen ble kjempefin!! Og vimpelrekka over her også! Innleggene har lagt seg litt over hverandre, så på det siste innlegget er det om kommentar skjult.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...