mandag 9. april 2012

Da kan jeg endelig vise dere min nye sengegavl - (gjettekonkurransen)

 

Jeg er såååå fornøyd og har klødd i fingrene etter å få vist den frem tidligere:))
Jeg fikk plutselig idèen med å lage sengegavl ved å lime på bjørkenever på en plate.....
Og alle mine "ville" idèer må testes ut:o))
Bildene er fra soverommet på hytta......

 

Jeg nevnte idèen til sjefen min, og spurte om å få en av platene vi brukte
i innredningen (som alikevel skulle bort) Joda, det var helt ok, men han hadde lite tro
på meg når det gjalt barken:o)) hmm, hmm - tror jeg må tipse han om bloggen min:o)))

 

Jeg festet barken med spraylim.........og det funket superbra:)
- litt puslespill var det, men jeg storkoste meg der jeg satt på terrassen i herlig solskinnsvær:)

 

På det nederste stykke skrudde jeg på veldig tykk og stiv plast for å 
slippe å få senga full av barkesøl:o))
- og det funket også:o)))
Vi skrudde gavlen opp helga før påske........og har testet den i hele påska:)
(i allefall noen få timer på natta) hihi:)

Alle de andre timene har gått med til maling av stuevegger litt møbler og
mye dilling:))
Men påska var plutselig over, så jeg rakk
 ikke alle mine prosjekter, men noe ble det, og bilder kommer etterhvert:)

 

Jeg hadde en gjettekonkurranse om hva jeg skulle lage av mitt barkeprosjekt.....
og i dag har jeg trukket ut 2 stk som får en overraskelse i posten:)

Det kom inn mange gode alternativ om hva det kunne være........og 12 stk
hadde riktig svar.
Random trekte ut nr 4 blandt de 12 riktige, og det ble:
 
(denne gaven er jeg ikke helt ferdig med hihi)

Blandt de 17 som ikke hadde rett svar, ble det nr 3 som er:

Begge får et porselen/metallskilt pluss litt til:o))
Send meg adressen deres på mail, så skal jeg få sendt gavene så fort som mulig:)

 

Ble det ikke bra ?:)

Nå skal jeg virkelig ha meg en tur rundt om blogglandia............med flere
dager uten internett, kjenner jeg litt abstinenser:o)))

HA EN FIN FIN DAG !! 

27 kommentarer:

Nennes sa...

Kjempefint, så flink du er :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Skikkelig råflott !!

Klem Heidi

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Knallfint !!!
Elsker ideéne dine :)
klem

Livet under Skriua sa...

Flott! Du har jammen mange gode ideer (og arbeidslyst)!

Tovepia sa...

Det så lekkert ut, og jeg ble glad da jeg leste om plastplata, for jeg så en stund for meg barken i senga:O)
Nyt siste rest av påska, klem fra mæ;)

Ingrid Louise sa...

Stilig,stilig!!
Fin siste påskedag til deg,klm ingrid l

Drømmehuset mitt sa...

Det ble kjempefint:) Satt å lurte på om ikke det ble mye
bøss i sengen, smart med plastikk foran nederst:)

Ha en god ny uke og en fin avslutning på påsken.

Klem Janne

Manne's hverdag sa...

WOOOW - KJEMPELEKKERT!!!

Klem

LadyLaLaura sa...

Oi Oi Oi :) Jippi jeg vant hos deg :) guri meg så moro! Og så er du ikke ferdig med gevinsten heller, hihihi så spennende da. Blir spennende å se hva det er :)
Det ble kjempetøft med sengegavelen :) du er bare superflink!!
Sender deg en epost med adressen min :) og så venter jeg i spenning hihi
Ha en superduper dag videre! stor klem fra meg

Nina sa...

Du er ikke sann!!! For en lekker og ikkje minst knalltøff sengegalv. For en IDE!!

Synnøve sa...

Alt hva du kommer på:-))
Sengegavelen ble kjempefin.

Klem

Fine Friminutt sa...

Kult! Og så kreativt da:-)

Edny sine puslerier sa...

Da gjettet jeg riktig;) Gratulerer til vinnerne! Tror ikke det er andre enn du som hadde kommet på å bruke barkebiter til sengegavl! Men du så stilig!

Janne i Fagerlia sa...

Så kjekt å ha noe ingen andre har. Når det i tillegg er selvgjort er det jo ekstra stas. Du er et oppkomme av idéer.

i Vinduskarmen sa...

Kjempe lekkert!

Eli's lille rede sa...

Da gjettet jeg riktig:)) Det ble knalltøft!!! Du har så flotte idèer hele tiden! Ha en fin start på ny uke.

Klem fra Eli:)

Blåbærtua sa...

Oj for ein flott blogg du har,måtte bla meg nedover og så masse fint,likte meg her:)
Ein fin kveld til deg!

vår lille verden sa...

Tenk at jeg vant,tusen takk Janne!Gleder meg til pakke i posten:))
klem

Daisys home sa...

Skal si at du har hatt litt av en jobb D:)
Og det ble skikkelig lekkert:)
Kos deg inn i den nye uka
Klem sissel

Dordis kreative glede sa...

Så bra! Var veldig spent på om det drysset never i senga, men det løste du glimrende :) Så gøy å følge med på alle ideene dine! Klem fra Dordi

Svenngården sa...

Kjempefint! Det var en veldig god ide! Håper det ikke drysser så mye da :)

klem

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Så lekkert! Ble kjempestilig, og helt i din stil! Flott, og utrolig kreativt! Klem

Tante Titti sa...

Så stilig!!
Du har så mange flotte ideer!!
Ønsker deg en ny flott og kreativ uke!
Titti-klæmm!!

Tante Titti sa...

Så stilig!!
Du har så mange flotte ideer!!
Ønsker deg en ny flott og kreativ uke!
Titti-klæmm!!

Tante Titti sa...

Så stilig!!
Du har så mange flotte ideer!!
Ønsker deg en ny flott og kreativ uke!
Titti-klæmm!!

Helene jublende skaperglede sa...

Kjempestilig!Slik kunne jeg tenke meg selv, spesielt når du viste ideen med plastikkplate over for å slippe å ligge i bark;p

Wood and rose sa...

Kul sengegavel!!!! Men rasper den i ryggen, når man sitter lent til den og inntar dagens første kopp med kaffe sammen med en bok? Ehm, min faste vane, he-he, så jeg er avhengig av en sengegavel som er god å lene seg mot. Er på jakt etter en god idè, nemlig. Hyttekjøkkenet ditt ser forøvrig virkelig flott ut. Naturlig, kan man kanskje kalle det. Veldig unikt og kult:DDD Kanskje på tide å få et hyttemagasin på besøk, så du kan tipse andre hytteeiere om alternativ innredning? Klem Grethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...