onsdag 4. april 2012

Da tar jeg " ferie " med prosjekter i bagasjen:))

 

Hyttetur står får tur, og med i bagasjen har jeg nye prosjekter og en del
ferdige prosjekter:))
I går lagde jeg 5 enkle lyslykter...........

 

Brukte vanlige syltetøyglass og et Norgesglass........to av de fikk blondestoff
rundt og de andre tok jeg å klippet av fra ullsokker og tredde på:o))

 

Den ene lykten fikk i tillegg en bra tekst på seg:))

 

Hadde en brun skapdør med 4 glass stående, og i gårkveld ble 
den malt delvis i hvitt:)

 

I dag printet jeg ut litt bilder...........og det ble så bra atte:))
Denne skal jeg ha på soverommet på hytta......

 

Bak det ene glasset kom disse gode ordene:)

 

Ellers så har jeg shoppet litt her og der..........dette skiltet med aftenbønn
måtte jeg jo bare ha:)

 

Og dette som er laget av en liten skiferstein..

7 lengder hvite blondegardiner har jeg pakket med meg - et par kuskinn som jeg
skal klippe opp.....pluss mye mye mer:o)))

Bilder av de forskjellige prosjektene kommer nok ut her på bloggen etterhvert
men vi har ikke internett på hytta, så det for bli over påska:)))

GOD PÅSKE TIL DERE ALLE!!! 

12 kommentarer:

Anne sa...

En riktig GOD PÅSKE til deg ..og lykke til med nye spennende prosjekter!
Påskeklem Anne

Fru Nordlund sa...

kor flink og kreativ du e,gir meg masse gode ideer.:) god påske t deg.:)

Tovepia sa...

Regner med du ikke drar tomhendt, nei:O)
Herlige ord om ekteskapet, og nydelige lykter! Har samlet noen glass selv, men det får bli en sommersyssel, takk for inspirasjon nok en gang;)
Kos dæ masse på hytta, klem fra mæ;)

LadyLaLaura sa...

God Påske! Håper den blir kjempefin! Stor klem fra meg

Shabbylishious sa...

Høres veldig spennende ut med det kuskinnet. Mon tro hva du skal bruke det til. Hytta er alldeles nydelig. Ja jeg kikket på bildene du har vist tidligere. Helt enig med dommen på møblene også.La de forbli som de er. Ønsker deg en fantastisk flott påske.
Klem!

Janne i Fagerlia sa...

Tror ikke det blir så mye ferie på deg. Høres ut som du har fullsatt program. Men slik er det vel for oss som liker å ha noe i hendene - det er da vi koser oss "best".
Riktig god påske!

Eli's lille rede sa...

Å, den skapdøra ble fin! Gleder meg til å se bilder etterhvert av hva du lager på hytta! I mellomtiden, ha en riktig god påske og kos deg masse!

Klem fra Eli:)

Bente`s Hobbyrom sa...

Så lekker det ble med den skapdøra :O) Det skal bli spennende å se hva du lager i påsken av alt du har dratt med deg på hytta :O)Ønsker deg og dine en knallpåske, klem fra Bente :O)

sigrid sa...

Herleg kreativ!

God Påske :-)

Solstrålå sa...

Ja,du tar ikke helt fri ser jeg,stadig prosjekter på gang.Knallfine de lyktene du har laget,,,og de gamle vinduene,,,ja,,,helt topp!
Ville stikke innom å hilse på,og ønske deg en fin helg,med påske i hjertet,og masse solskinn i sinnet!
Goe klem fra Sol

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så flotte lyslykter, og skapdøren ble bare helt nydelig:))

Ønsker deg en fortsatt glad påske, og kos deg på hytta:)
Klem Marianne

Anne N. sa...

Den skapdøren er bare helt syyyykt lekker, Janne :O)
Ja, luktene og skiltene også.
Ha en fin påskehelg :O)
Klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...