tirsdag 17. april 2012

For halv maskin.......men ting blir HJORT :)))

 

Vel vel, så var det min tur med forkjølelse/influensa og alt det som hører den saken til:))
Men av en eller annen grunn så blir ting gjort eller Hjort:o)))
Er litt usikker på det er en hjort eller reinsdyr på bilde, men nydelig er det:)

I dag fornyet jeg en tennbrikettboks og sydde da på blondestoff på et ensfarget
bomullstoff og sydde det sammen......

 

Så var det bare og tre det på:)))
Motivet printet jeg ut på strykepapir og strykte det på litt bomullstoff som jeg limte
på etterpå.......rufset kanten litt også:o)
Stoffet sitter som støpt rundt, men kan tas av om det trengs en vask:)

 

Jeg printet ut 4 motiv på et ark, så da var det å finne på flere ting som
jeg kunne bruke dette på:)
Og da ble en bærepose-pose til.......Begge disse skal bli med på neste hyttetur:)

På poseholderen brukte jeg bare bomullstoffet og motivet strykte jeg på før
jeg sydde denne sammen......så måtte jeg pynte litt med noen hvite blonder rundt:))
Ble veldig fornøyd med denne og det gikk ganske fort å lage den.
Den har åpning oppe og nede og strikk for at posene skal holde seg på plass:)
Stoffet jeg brukte er fra de gamle hyttegardinene.....

Nå kjenner jeg det klør etter å komme opp til hytta og dille å dalle med
alt jeg har laget:o))
Håper forkjølelsen gir seg snart for det er noe
 skikkelig herk dette her:)

ØNSKER DERE EN SUPERFLOTT KVELD !! 
 

11 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Dette ble skikkelig fint Janne, den hjorten er så stilig, veldig bra valg av motiv. Ble inspirert til å lage en slik poseholder. Har tenkt på det en stund, men nå kom jeg på hva jeg kan lage den av. :) Nå må jeg bare sjekke om det kan funke.

Klem fra Kari

hill`s interiørblogg sa...

Så nydelig....
Og kreativt....
Er imponert over hva du får gjort selv om du er på halv maskin.
De tre T er stor hjemme hos meg og da blir det dessverre ikke så mye drodusering :O( Men artig å se hva du holder på med og storkoser meg med å følge bloggen din.
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Marits Hverdagsgleder sa...

Som du står på! Jeg blir bare såååå imponert!
God bedrings-klemmer til deg :)

Solstrålå sa...

Ja du Janne,,,du lar deg ikke stoppe av en influensa nei!!
Så flotte ting du har laget,,,jeg er og blir en stor beundrer av din kreative evne!
Bloggen din er en enorm kilde til kreativ smitte,hi,hi!Var ikke det fint sagt??
Goe klem♥

Hespe sa...

Hei du kreative!!!
Så flott tennbrikettholderen ble -ikke noen sak å la denne bli stående fremme nå, så dekorativ som denne har blitt! Poseholderen ble også supersøt!

Ha en fin uke videre!

Klem fra Hildegunn

Gårdsjenta sa...

Så flott det blir!! :D Du får til så mye du :)

Zopp Design sa...

Så flott :)

Vi har en give-away på gang. Kom innom og vinn fine premier da vel :)

MissMette sa...

Hei Janne :)
Så kreativ og flink du er :) Og du får i det minste gjort noe... Jeg har så mange planer, men har ikke tid eller energi til å få laget noe. Mye flott å se på her til deg ღ masse flott inspirasjon... Ønsker deg masse god bedring og ha en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Camilla sa...

Du er så utrolig flink!!! Skulle ønske jeg hadde slike kunnskaper og tid som deg :)

Du som er så glad i lage ting, bli med på giweawayen min da vel?

Klem Camilla

Gunn sa...

Ble jo kjempelekkert,men hvor finner du alle de fine bildene?

Igi sa...

effektiv selv om du er syk :-) Kjempefine ting du lager. God bedring!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...