mandag 23. april 2012

Foto i murveggen:)

 

For et par år siden lagde jeg murvegg mellom overskap og benkeplate
i kjøkkenet - er skikkelig fornøyd enda:)))
Litt arbeid var det, men mannen hjalp med armeringen:o) som besto av hønsenetting:)

Jeg murte fast denne fotorammen:) og kan etter behov skifte ut bilde:o)

 

Det som skjuler seg bak er dette stygge panelet til varmekabler og varmtvannstank...
derfor MÅTTE jeg skjule det:o)

 

Nå har rammen fått nytt bilde/tekst inni:)
" La cuisine est le coeur de la maison " som betyr sånn ca kjøkkenet er
huset hjerte:)

Ellers så holder jeg på å " klekke ut" en plan som mannen MÅ hjelpe meg med hihi:)
Han har nemmelig kjøpt seg en plastmabrenner fra Italia av alle steder....og den
kutter i jern som om det skulle være i smør:)))
- så i dag var vi til Biltema og kjøpte ei jernplate.............blir veldig spent dette prosjektet:o)

Så må jeg takke dere alle for kjempehyggelig kommentarer og lykkeønskninger
for bloggshoppen min!!!
Det er noe snaut der enda, men nye ting er under arbeid:o)

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT KVELD !!
 

2 kommentarer:

Hulda sa...

Dette så ordentlig stilig ut! Du er altså så full av påfunn. :))

Igi sa...

Så lurt og dekorativt!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...