søndag 29. april 2012

Giveaway! Vinn gavekort på 500,- fra Whiteaway.no

 

Giveawayen er avsluttet

Whiteaway.no er en nettbutikk som selger hvitvarer og har
mange kjente merker som AEG, Siemens Whirlpool bl.a..... De tilbyr
også GRATIS frakt!

Nå kan en av dere lesere vinne et gavekort på kr 500,- fra Whiteaway.no
 HER kan du se mer av hva de har.

Konkurranseregler:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å være eller bli følger
1 lodd for å linke denne giveawayen på din blogg
( bruk det øverste bilde)

Alle kan delta, og har du ikke blogg må du legge igjen 
mailadressen din.
Jeg trekker en heldig vinner 20. mai

Her ser du litt av vareutvalget til Whiteaway.no

 

 

Jeg har også 3 trøstepremier ( sponset av meg selv:) )

 

Nydelige metallskilt:)

Da er det bare å krysse fingrene og ønske dere lykke til! 
 

109 kommentarer:

Hulda sa...

Så spennende! Jeg er med og tar et lodd hos deg.

Lulufant sa...

Nøj.. en lækker præmie :) Jeg vil super gerne deltage med 2 lodder
Knus Tina

Man tager hva man haver sa...

3 lodd til meg. :) Så krysser jeg fingre og håper lykken står meg bi.

Lenes blogg sa...

Vil gjerne være med. Tar 3 lodd :)

Tovepia sa...

Så flotte premier!!
Jeg tar 2 vinnerlodd, satser både på hovedpremie og trøstepremie:O))
Kos dæ slutten av april, klem fra mæ;)

Mor Inger`s hus sa...

Flott gave.

3 lodd til meg

Anonym sa...

Så kjekt gavekor. 2lodd til meg.
Mvh SølviV

Lines verden sa...

Hei
Jeg vil gjerne være med, 2 lodd (kommentar og følger)
line.strandli@gmail.com

Fru R. sa...

Heisan igjen.
Jeg selv er sløve med blogging for tiden, men jeg får med meg alle dine innlegg, må jo følge med på hva du har laget til enhver tid, du går jo aldri tom, så jeg er imponert.
Jeg er svært gjerne med her,
2 lodd på meg.
Solhilsen fra Stavanger

Marits Hverdagsgleder sa...

Flott premie :)
3 lykkelodd til meg :) Har linket til bloggen min :)

Sirius sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vivi sa...

Jeg prøver meg med 2 lodd!

Anne sa...

Blir så klart med på dette!
Full pott.
Klem Anne

mormormonashjørne sa...

Vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd, kommentar og følger av bloggen. Krysser fingrene for en super premie.

Ha en fin kveld.

i Vinduskarmen sa...

Mye fint å bruke penger på der!
Trekker 3 lodder! ha en fin kveld!

i Vinduskarmen sa...

Mye fint å bruke penger på der!
Trekker 3 lodder! ha en fin kveld!

Dronninghuset sa...

HEI,
så flott!
bare må være med jeg også.
2 lodd ;-))
masse hilsener TOVE

Anonym sa...

Heisann.

Blir bare så imponert over all kreativitet du har,er innom bloggen din hver dag. Flott at du er begynnt å selge det du lager. 1 lodd til meg,krysser fingrene for at det blir meg denne gangen;)

Klem fra Bergens jenten Janne.

melbyjanne@hotmail.com

Tonemor sa...

Så gøy.
Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd:))

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Så flott!
To lodder på meg:)

Britt Kristin sa...

Så flott premie...

2 lodd på meg..

Du kan også finne en giveaway hos meg også...
http://brittklundli.blogspot.com/2012/04/giveaway-hos-britt.html

Vært kos om du ble med..

Ha en fin uke som kommer..

Britt.

Monica sa...

2 lodd til meg :)

Tante Titti sa...

Så flott premie!
Jeg deltar gjerne og tar 2 vinnerlodd.
Ønsker deg en fantastisk ny uke!
Titti-klæmm!!

Inspirert sa...

Hei, vil gjerne være med! Tar 2 lodd. Therese

Wood and rose sa...

2 lodd på meg. hilsen Grethe

Anonym sa...

hei! flott blogg,og storflott give-away;) ett lykkelodd. mvh.turid.grubben@gmail.com

Anonym sa...

Oi, så spennende! To lodd på meg :)

Hilsen Adine
thoresen[ætt]gmail.com

Anonym sa...

Jeg er med, 1 lodd

uglylizz78@gmail.com

Pia sa...

Jeg tar med meg to lodd i trekningen. Ha en flott uke videre. Vennlig hilsen Pia.

Anonym sa...

Hei!
Jeg tar gjerne 2 lodd, ble nettopp følger også :)
Med vennlig hilsen Beate
lillemeg26@hotmail.com

Anonym sa...

Flott giveaway! :)
Er gjerne med på 1 lodd.
Ha en fantastisk uke!
-Helene-
riola@live.no

Tinè sa...

Jeg tar med glede 3 lodd og krysser fingrene.

Mvh. Kristine (kristine907@gmail.com)

Anonym sa...

Kjempefin premie!
Jeg blir med :) 1 lodd

mf.i@hotmail.com

Ida sa...

Jeg trekker to lodd :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Solstrålå sa...

Oi,så flott,,,ja jeg er selvfølgelig med,,,Ønsker meg tre lodd.
Nyter denne flotte kreative bloggen.Den gir meg såååå mye inspirasjon!
Ønsker deg en fin tur på hytta.
Klem fra Sol♥

Anonym sa...

Hei!
Tar ett lodd og krysser fingrene :-)

Mvh Karina kahane43@hotmail.com

Wenche sa...

Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 3 lodd til meg.

Anonym sa...

Her tar jeg gjerne ett lodd. Fin premie.
Mvh Samot, tomabjer@online.no

Anonym sa...

Jeg er med :D
deltar med 1 lodd :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Laila sa...

Hei hei!
Flott premie! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)
Laila
lai-ola@online.no

Dan-Eirik Hætta sa...

2 lodd min vei...:)

Anonym sa...

1 lodd håper jeg på!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Bente blm sa...

2 lodd til meg :-)

benmaas(at)hotmail.no

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Sirius sa...

Jeg har nå linket på bloggen min også så prøver meg på tre lodd og krysser fingrene :)

Ole-Martin sa...

To lodd :)
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

sigrid sa...

2 lodd: kommentar og følger!

Flott "Gi bort" dette :-)

ingridsboble sa...

2 lodd til meg på denne flotte give-away'en :)

Amaroso sa...

Tar gjerne 2 lodd jeg..fant jo det fineste vinkjøleskapet på siden deres;)

Klem Charlotte

Plosellas sa...

Her var det mye bra - du verden !!!

2 lodd

(-: TakkSkalDuHa :-)

plosella_38@live.com

M sa...

Snapper to lodd!
Ps...har samme give away hvis du vil ha en sjangse også.
:D
Klem, M

Anonym sa...

Jeg vil være med og tar ett lykkelodd.
Fin premie! :)

kajsaskavhaug@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg vil være med og tar ett lykkelodd.
Fin premie! :)

kajsaskavhaug@hotmail.com

Snedig Snelle sa...

Tar ett lodd og håpe på det besta!

Dina sa...

Tar 2 lodd :o)
dinkafox@yahoo.com

Kristoffer sa...

Prøver lykke med 1 lodd
kristoffer.folleso@gmail.com

Inna sa...

Har bare 1 lodd eg :-) dinakraeva@gmail.com

Mary-Anne sa...

håper på vinnerlykke med 3 lodd :D

Camilla sa...

Jeg har allerede hatt gleden av å handle hos WhiteAway og jeg er KJEMPEFORNØYD. Super service og rask levering rett på døra. :-) Jeg har ikke noe imot å handle der igjen, så da prøver jeg lykken med 3 lodd. :-)

Anonym sa...

To lodd til meg. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

Antje sa...

Prøver lykken jeg også :)
Du ligger allerede i favorittlisten min, men nå blir jeg også følger, da blir det to lodd på meg.

Antje :)

madebyjulia sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd:)

Laila.lovseth sa...

Så utrolig flott konkurranse!
Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd! Kommentar + følger.

Krysser fingrene for at jeg vinner :D

Laila.lovseth@hotmail.com

Anonym sa...

Er med på 1 lodd :-)

ine_anita@hotmail.com

LadyLaLaura sa...

Oi oi denne må jeg jo bli med på :) For en fantastisk premie! Jeg skal selfølgelig ha 3 lodd :)
Klem fra meg

Anonym sa...

2 lodd:) gjort de to øverste tingene..
Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/05/vinn-gavekort.html

Krysser fingrene!

Bli gjerne med hos meg om du vil :)

Klem

Louise sa...

1 lodd til meg:)

bl0ndi3_16@hotmail.com sa...

jeg vil være med :-) 1 lodd

Anonym sa...

Tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Mie Mari Sløk sa...

Jeg vil gjerne være med! Trenger det meste av hvitevarer, så 500,- hadde ikke vært så dumt :)

Anonym sa...

Jeg er med :) tar 1 lodd
papyk_26@yahoo.com

Marengo sa...

Jeg blir med og satser på at 2 lodd holder ;)

Blomsterhjertet sa...

Fin giveaway, jeg tar 2 lodd
blomsterhjertet@gmail.com

Beate M B sa...

Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd! :-)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er ny følger nå (som ijsbeer). Så kreativ og flink du er!

Ønsker deg en flott helg.

Inger (ingerzoektkamer [at] hotmail. com)

Elin sa...

Jeg er med... Ett lodd tar jeg :)

Monica sa...


(⁀`⁀) ☆ jeg er med 2 lodd til meg.
.`⋎´☆°•.☆ Følger deg videre :)
☆¸.*°•.☆ ☆ Utrolig masse nydelige
•°*°•.☆ bilder,du er kjempe flink med kamera... Krysser fingrene og ønsker deg samtidig en Super Duper helg.. Stor varm hilsen fra
Monica Karin
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ canim_monica@hotmail.com

Kristin sa...

Jeg er gjerne med og prøver lykken med 2 lodd:)

Petterahl sa...

Prøver lykken :)
Mvh Petter Ahlbom

Natalie sa...

Jeg tar to lodd :D Fine premier! :) Bli gjerne med på min giveaway også:)

runarlauritzen79 sa...

Jeg vil gjerne være med:) 1 ldd

Ingrid sa...

Jeg blir med og tar med meg to lodd :)

Randi sa...

Spennende! Jeg prøver gjerne lykken med 2 lodd:)
Randi

Anonym sa...

Jippi! Jeg tar 1 lodd. :)

lazahhh@gmail.com

Elise sa...

Så flott blogg premie du har, ja ,jeg vil veldig gjerne være med på din give away og tar to lodd:)

Anonym sa...

Et lodd på meg! :D

-Vibeke, froken_p@live.no

Alexandra sa...

Hello! Tillykke! Sikke en dejlig giveaway du har! Jeg vil gerne have 2 billetter! og tak for din vidunderlige blog!
Kryds fingre!
klem
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hello there! Hvad sjovt med en giveaway! My tager and 2 loddet til Haber Lykke!
be good!
pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com

Anonym sa...

Et lodd på meg :)

Hilsen
Stine Rønquist
Tyvenlia@live.no

Emilie sa...

Flotte premier, ett lodd til meg;)

Cecilie sa...

Hei Janne
Du lager kjempefine ting og jeg
gleder meg stort til skiltet kommer.

2 lodd til meg
MVh Cecilie
Cecilie.eidenilsen@lyse.net

Camilla sa...

Heisann!
To lodd på meg!
Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Anonym sa...

Jeg har akkurat blitt følger av bloggen din. 2 lodd

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

Jeanne/Shelle86 sa...

Jeg trækker alle lodder :)
Mvh. Jeanne D. - jeanne_grisling@hotmail.com

ps. jeg har en lille leg på min blog også :)

Tildemor sa...

Hei hei!

3 lodd til meg, er du snill:)

Kommentert, delt og har vært følger en stund:)

- Tildemor -

Hiks sa...

3 lodd på meg.

hilde@sorensen.ws

Edny sine puslerier sa...

3 lodd på meg;)
Takk for påminningen, for dette hadde jeg glemt;(

Bodil sa...

Oi, så flotte premiar :) Eg har ikkje vinnarlukke, men prøver likevel. To lodd på meg.

Arlens boblebad sa...

Ja!Jeg vil være med, har ikke sett det før nå!
2 lodd på meg
Fredagsklem fra meg

Anonym sa...

Fantastisk inspirerende blogg du har. Er innom flere ganger i uka.
1 lodd på meg :)
ranveig@anvik.no

inga sa...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
3 lodd
hugs
Gerda

Gårdsjenta sa...

Holdt på å misse denne jeg.. :)

Flott premie da :)
Blir gjerne med, 2 lodd på meg :)

Beate Holmgren sa...

Jeg blir med på dette:) Du lager så mye fint:)

lapappilon sa...

hello
...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

lapappilon sa...

ups!
3 lodder

Anonym sa...

Jeg blir med! En lodd for meg:)!
lotte.charlott@gmail.com

Anonym sa...

Hei på deg!

Jeg vil gjerne delta på denne.
Akkurat en slik premie jeg kan tenke meg.Ser ut som det er flere som har
funnet ut at dette er en smart give away. Her kan en jo velge blant tusen ting, og alltid er det noe en trenger der inne.
1 LODD PÅ MEG.

Mvh. Guri Marie

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Anonym sa...

Flott give away, et lodd på meg!
Renata
bitekamp@hotmail.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...