lørdag 28. april 2012

Metall og bjørk:)

 

Hei og god lørdagskveld!

Har fått litt dilla på disse metallboksene med trekk, og i dag har
jeg laget en del " Cuisine" bokser:))

 

Synes de er sååå flotte jeg:))

I kveld fikk jeg plutselig en ny idè........den er snart halvferdig - mangler
bare litt saging, så det får vente til dagslyset viser seg:o)

En annen kjempeflott sak er at jeg fikk mail fra Dagens interiør om jeg hadde
et favorittbilde fra hjemmet:)


Hmmm, jeg tenkte " fort og galt" og endte opp med bilder fra soverommet
på hytta:)
DAGENS INTERIØR.NO er en ny nettside for meg og den er
superflott!!
Klikk på linken og ta dere en tur inn å se mer av soverommet
eller mange av de andre flotte innleggene hun viser frem.

Tusen takk Maja for innlegget på Dagens interiør!

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN HERLIG LØRDAGSKVELD !!

4 kommentarer:

loftkroken sa...

De boksene dine er bare sååå flotte,du kan bare være stolt :)))
Tenk at de kontaktet deg fra Dagens Interiør :)FLOTTIS GRATULERER !
Stilig soverom,kreativt !!!

Nydelig helg til deg ♥

Klem

i Vinduskarmen sa...

Tusen takk for tipset om Dagens Interiør og GRATULERER med bildet!
Ha en god natt! :-)

Hild Frøya sa...

Så kreativ og flink du er.. Jeg klarer ikke sånt jeg.. Dessuten er det ikke nok tid..

Man tager hva man haver sa...

Sååå lekkert soverom dere har på hytten og den sengegavlen er bare råstilig. Og de boksene har jeg jammen forelsket meg litt i, snakk om å lage gull av gråstein.

Fortsatt god søndag til deg.

Klem fra Kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...