torsdag 19. april 2012

Ny dørmatte:)) og nye spisebrikker....

 

Her om dagen kom jeg over denne dørmatta, og MÅTTE bare ha den:))
Ja, for når en er kreativ og har mer enn et prosjekt pågang så blir det litt rot her og der:)
Men, må nevne at de jeg deler hus med er like kreative, så de roter de også:))

Joda, jeg har et stort hobbyrom........men bruker stuegulvet, stuebordet eller kjøkkenbenken
alikevel jeg:o)

 

Og i dag satt jeg midt på stuegulvet og klippet opp til 6 spsiebrikker.........så beveget
jeg meg bort i sofaen og rufset opp alle kantene:)

 

Så inn på kjøkkenbenken og klippet ut teksten som jeg har printet ut på strykepapir.....
og strykte det på i hjørnet på hver brikke.......

 

Og nå er spisebrikkene klare til bruk:))
Har pakket de ned i kassen (som nå er full) som skal med på hytta neste gang:o)

Nå blir det en tur rundt i blogglandia og så litt hekling........:)

HA EN FIN FIN KVELD DERE !! 
 

4 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Du hendelse,ka du får til!
Knall-stilige brikker!!
Fin kveld til deg,klm ingrid l

Mor Inger`s hus sa...

De spisebrikkene ble kjempefine.

Og slik dørmatte burde vel ligge foran flere inngangsdører - hi,hi.

Får vel se noen bilder fra hytta når du får all kreativitsprosjektene dine på plass.

Ha en fortsatt fin kveld.

Lenes blogg sa...

Kul dørmatte. Man får den teksten på skilt også....har lurt litt på å kjøpe det :)

fru Hansens Kreativiteter sa...

Flotte brikker og super kul dør matte :)
god helg !!!

ingrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...