mandag 2. april 2012

Nymalt gulv, ny seng og et stort tusen takk til dere!

 

I helga som var fikk jeg malt gulvet på vårt soverom på hytta i samme gråfarge
som på veggene i stua - S 3000 N.
Den gråfargen ble skikkelig fin på gulvet også:))

Ny seng kom på plass og den " gamle" jernsenga vi hadde skal jeg bygge om
til noe helt annet:o))) - når det blir litt mer sommerslig ute:)

 

Buffèen ble malt hvit - den var tidligere brunbeiset:) og den bruker vi 
til kleskap.......Det er trangt om plassen, så nå som vi har byttet ut senga, kan jeg
sitte på enden og fundere over klesvalget:o))
Jernsenga hadde gavl både foran og bak, så da ble det litt mer tustelig 
med bøy og tøy når jeg skulle ha tak i noe..

 

Noen klær har fått sin plass på beverpinnen som henger i hamptau ned fra taket...
Jeg har også vært en tur bak hytta og plukket med meg noen bjørkekvister
- som forhåpentligvis blir grønne og fine til vi kommer opp igjen i løpet
av påska..

 

Litt vanskelig å se, men den trebiten som jeg har skrudd fast, er et smykketre:)
Øverst har den to "fingre" som holder smykkene på plass:o)

Så må jeg takke dere alle for kommentarene på mitt forige innlegg om hva
jeg skulle gjøre med møblene i stua.......
Det ble visst enstemmig vedtatt at de skal forbli sorte:))
TUSEN TAKK!!

Men, kan jeg ha hvite blondegardiner ???
Jeg har nemmelig holdt av 5 lengder til i morra:o))
(de finnes i sort også, men er redd det vil bli litt voldsomt)

Vel, da skal jeg finne meg en stor kopp kaffe og ta meg en tur rundt til dere:))
Ha en fin fin kveld! 
 

10 kommentarer:

Hulda sa...

Supert på soverommet! Så flott interiør. En stor jobb dere har gjort her!

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Hvite gardiner kan du fint ha til den veggfargen, men jeg ville ikkehatt sorte. Det er lurt å ta vare på den delen av naturlig lys som du kan få. Da kan du heller vurdere å ha en liftgardin inni vinduet med litt gråtoner i seg, og brekke med lyse gjennomsiktige gardiner på sidene hvis det er solskjerming du vil ha. Ellers holder det lenge med fulle lengder. Blondegardinder trekker jo litt mot det romantiske/søte/landlige, men jeg tror det blir fint. Kan du ikke deponere på dem og se? Ofte er det lettest å se når du har dem på plass der de skal henge. Klem

Igi sa...

Så flott det har blitt! Nydelig gulvfarge.
Klem

Edny sine puslerier sa...

Så lekkert!!
Det blir kjempefint med hvite blondegardiner til. Svarte blir nok litt dystert. Men du kan jo ha svarte ting i vinduet, og kanskje en svart/grå detalj på gardinene:)

Hanne sa...

Så utrolig flink og kreativ du er!! Imponert!
God påske :)

Olea sa...

Hei :)
Så fint det ble!
jeg syns du kan ha hvite gardiner.
hvit gjør det lyst å fint :)
God påske til deg og dine!
klem :)

Eli's lille rede sa...

Så koselig! Likte godt klesstanga di! Selvfølgelig kan du ha hvite gardiner. Skaper kontraster, og det liker vi;) Hvitt, svart og grått. Flott sammen! Ha en fin-fin dag.

Klem fra Eli:)

tinemor sa...

Hei, hei!
Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
Nettbutikken min nå er åpen!
Jeg har lagt inn masse varer,
og mere er på gang.
I anledning åpningen,
har vi mange varer til redusert pris.
Jeg håper Butikken faller i smak,
og skiller seg ut av mengden,
og at du tar turen innom,
igjen og igjen.
Du må gjerne lagre adressen :)

www.tinesshabbychic.com

VELKOMMEN!

Anonym sa...

Hei!
Ikke rart du kan kalle deg for kreative Janne vettu. Med den flotte bloggen din. Er bare til og bli rent misunnelig :-)
Ønsker deg og dine en fin påske.
Klem

Sirius sa...

Her var det mye fint, mange flotte detaljer! Skal pusse opp hytta mi også etterhvert så er veldig gøy å få inspirasjon :) Legger meg til som følger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...