torsdag 26. april 2012

Nymalt hus og snart give-away igjen..........

 

Hei og god kveld!

I dag har jeg malt et hus:o))) og det visste jeg ikke at jeg skulle
før jeg fikk det levert i nevene:))

Sønnen var innom.........og på vei hit hadde han vært innom en dyrebutikk......
og kjøpt seg et hus til et nytt familiemedlem som han får i morgen:)

 

Jeg hadde litt andre planer.........men alt kan jo gjøres senere:)
Ble jo litt nyskjerrig på hvordan jeg skulle male dette.........så jeg måtte jo
bare sette igang:o)

Det er mange mange år siden sist jeg malte en så liten bygning og da
var det forskjellige fugleboliger som fikk noen strøk med maling - og de er
jo ikke så nøye på det:o)

 

Slik så det ut før jeg begynte - " blanke ark" kan en si:)
Håper " minstemann" hos sønnen blir fornøyd med dette minihuset:)

Så til give-awayen........

 

Telleren min som teller de unike, gikk i kveld over på 100000 :o)))
Og det MÅ feires!!
Har fått hyggelige mail i dag ( helt tilfeldig) fra firmaer som vil sponse meg
med gaver:o)))
- kunne ikke ha passet bedre:)

Jeg må bare ordne litt " ting å tang" selv, før jeg legger ut give-away....
- skal prøve i løpet av helga....:)
Dette blir spennende, så følg med.........

HA EN SUPERFLOTT KVELD !!

5 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So flink du er å male da!!!Sikker på at guten din er veldig fornøygd:)

Gleder meg til give away:))))Grattis med det høge besøkstalet!!!

KLem frå Mette.

Edny sine puslerier sa...

Hei! Tusen takk for pakken. Poseposen var kjempefin, og skiltet var såå fint! Nå har jeg lagt ut litt reklame for deg;)Er spent på hva du kommer med i give-awayen;) Ha ei strålende helg!

Janne i Fagerlia sa...

Trivelig hus å flytte inn i. Koselig med rødfargen :)

Yvonne sa...

Hei janne :) Så utrolig koselig huset ble :) Men husk at hvis det er en liten gnager som skal "bo" der, er det veldig viktig at malingen er helt giftfri, siden de ofte gnager på huset og sånne småtasser tåler så lite :) Synes bestikkboksene dine var flotte også. Du er så flink! Klem fra Yvonne.

Janne sa...

Hei Yvonne!
Ja, det er viktig med giftfri maling..Både malingen og tubene jeg bruker er giftfrie:)
Etter retningslinjene ASTM D4236 og EN71-3 som det står på pakken:)

Takk for ros ang. bestikkboksene!:)
Klem fra Janne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...