onsdag 25. april 2012

Sølvtøyet i blikkboksen:)

 

Nei, slik er det ikke helt.........jeg koser meg med " stresset" jeg:)

I dag kom jeg på en ny vri med disse blikkboksene........
I steden for å pynte de utvendig, så pyntet jeg den innvendig:o)) Mest pga
den skarpe kanten som er rundt øverst.

 

Jeg tenkte å funderte en stund på hvordan jeg skulle sy bunnen..........
men jeg klarte det ganske så bra:)
Klippet til stoffet litt lengere enn høyden på boksen for å ha en brettekant.......
så klippet jeg en sirkel som jeg sydde på før jeg sydde sammen i siden.

 

Litt verre gikk det med tekst stemplingen....:o)
Tror aldri jeg får dreisen på dette.........men er ikke ofte jeg prøver, så kansje
øvelse gjør mester hihi:)

 

Synes sølvbestikket ble ganske så fint oppi her:)
Jeg bruker aldri sølvbestikk, og det jeg har er arvegods, men det er
veldig fint å pynte opp med:)

Men jeg har såpass mye at jeg kan lage noen bokser til:)........

 

Og som nevnt tidligere så er jeg en mester i å rote når jeg plutselig får
en eller to idèer:)
Og før det blir varmt nok på hobbyrommet, så får jeg ta 
stuen i bruk til klippingen.......

Har en gassovn på hobbyrommet med hjul hihi, så den trillet jeg bare
bort til symaskinen når jeg skulle sy dette trekket til blikkboksen:o))

Skiltene jeg viser her fikk jeg budet på hos Netthandelen.no:)))
Billig Billig og de kommer i pakke med 2 :o))

Nå mens jeg har blogget, så tenker jeg det er varmt nok på hobbyrommet
til å gyve løs på neste boks:)

HA EN SUPERFLOTT DAG DERE !!

6 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så fint det ble :)
Jeg har en super boks-åpner som ikke gir skarpe kanter... Jeg kan faktisk bruke det som er "skjært" av, til lokk :))) Kjøpte den på messe her i Bergen, og den er bare helt genial !!

Lykke til med neste prosjekt
Klem Heidi

Janne sa...

Heidi
Jeg har bare eletrisk boksåpner, og disse kattematboksene går ikke an å åpne med den...men de andre boksene funker:) og da blir det ingen skarpe kanter:))

MIN! hilsen Hege sa...

så nydelig den var... Har selv sølvtøy i gamle blikkbokser.. Hvis du ikke vil ha skarpe kanter er Rösle sin boksåpner helt suveren... Litt dyr men superduper god. Den åpner boksen slik at det blir et lite lokk som kan settes på igjen, og ingen skarpe kanter.. Ha en fin dag :-)

Anette sa...

Så kreativt og fint :)
Ha en fin dag!

Klem fra Anette

LadyLaLaura sa...

Det ble jo kjempefint!
Og så er jeg så imponert over blogshopen din, så mye produkter du allerede har laget :) Jeg kommer til å bestille en sånn vimpel-rekke hos deg når jeg får studioet mitt opp og gå :D Kjempebra at du er kommet i gang og det ser ut som du bobler over av ideer og kreasjoner :D
Flinke flinke du! Håper du har fått varmen på hobbyrommet ditt nå. Kos deg! stor klem fra meg

Solstrålå sa...

Syns boksene ble kjempesøte,utrolige Janne,,enn en gang sier jeg,,,kan du ikke sende bittelitt kreativitet over til meg??????
Natti,natt ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...