fredag 20. april 2012

Vimpelrekke og ny pose pose:))

 

Som jeg skrev i mitt forige innlegg så skulle jeg forsøke meg på noe nytt.......
Ikke helt fjernt var det, men denne vimpelrekka er laget av noe stoff som er nesten
som papir:)
Har en del stoffprøver av rullegardin, persienne og liftgardin liggende og disse stoffene
er helt nydelige og kan brukes til så mangt:o))

 

Dette er som så mye annet, en prototype:)) men var utrolig morsomt å lage....
Så må jeg nesten le litt, for jeg har aldri jobbet så mye som etter jeg ble arbeidsledig:o)))

Nå har jeg laget en del prototyper av diverse ting å tang, og i helga skal jeg starte
produksjon til bloggshoppen min:)

 

I kveld lagde jeg denne pose posen:))
med herlig englemotiv og en blondekant rundt.........

Egentlig hadde jeg planer om å lufte macro objektivet i helga, men her har
vi en himla vind, så da nytter ikke det.........og nå begynner det å regne - godt 
det ikke er snø for jeg si, for her er det iskaldt for tida..

ØNSKER DERE ALLE SOM ER INNOM EN SUPER FLOTT HELG !!

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Tøft og lekkert!!
kos dæ resten av kvelden, klem fra mæ;))

Janne i Fagerlia sa...

Så mye fint du lager. Misunner deg nesten de lange dagene hvor du kan realisere dine drømmer og idéer.

Lenes blogg sa...

Flotte ting du lager. Falt veldig for den poseposen. sånn fikk jeg lyst på :)

Edny sine puslerier sa...

Hei igjen! Skrev akkurat på forrige innlegg at det ikke gikk an å kommentere her, men nå gjør det det;) Jeg var kanskje for ivrig... Den posen var herlig;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...