torsdag 10. mai 2012

Enkelt konfirmasjonskort..........

 

Hei og god kveld!

Til lørdag skal vi i konfirmasjon............og i dag ( siden det plasker ned)
har jeg laget et helt enkelt konfirmasjonskort:)
Nei, brukte ikke hele dagen på dette, men kansje halve dagen på tenking
mens jeg jobbet med andre ting hihi:)

 

I dag har det vært sånn en dag da det regner oppover og bortover.....
og jeg hadde lite lyst til å ut bare for et enkelt kort.
så da ville jeg prøve å lage et enda enklere:)))

Jeg fant først frem noen bilder som jeg mikset sammen litt i PhotoScape
så printet jeg ut 4 forskjellige på en side - A4.
Passet på å få framsiden ( 1 ) og baksiden ved siden av hverandre..

Klippet arket i to og la innsidene ( 2 ) over det andre.
så sydde jeg dette sammen og brettet det i to :)))

 

Til slutt sydde jeg på to blonder i kanten.........en kan skimte litt av
nesetippen til Sigrid Undset bak blondene:))
Og nå er pakken og kortet til lørdagen fiks ferdig, og jeg kan begynne
på neste prosjekt:o)))

 

Har fått i hus en del stoffer og blonder, så kvelden
 blir nok ved symaskinen:)
Herlig å få pakker levert på døra på en tung regnværsdag 
- når en bestiller på nett:o)

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN FLOTT KVELD !!

7 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Så utrolig kreativ du er.. jeg vil også kunne sånt.. hehe..

Hulda sa...

Flott kort! Stilig laget!

Mor Inger`s hus sa...

Disse ble kjempefine.
Lykke til med konfirmasjonen.

Janne sa...

Så fint kort, Janne!:)
Flinka!

Klem:))

Edny sine puslerier sa...

Veldig kjekt med hjemmelaget kort. Pg så fint og artig det var!

Marits Hverdagsgleder sa...

Det enkleste er ofte det beste! Riktig fine kort har du laget. Lykke til med konfirmasjonsdagen!
ps. har en give away...

Tino sa...

Så nydelig kort du har laget!
vi har konfirmasjon for vår yngste i morgen, så her er forberedelsene i full gang.

Ønsker deg en fin helg!
klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...